Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisiän akne..:((Onko Apcyclin tehokasta??OV

Vierailija
29.08.2006 |

Plääh,luulisi aknesta päässeen eroon silloin kymmenen vuotta vaan ei! Eli ikää nyt mittarissa 28 ja tänään hain yo. antibioottikuurin,muuta työterveyslääkäri ei määrännyt toistaiseksi ainakaan.

En muista söinkö juuri tätä silloin kymmenen vuotta sitten tai tehosiko ja miten,kyselenkin täältä olisiko kohtalotovereita??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on kunnossa 3kk-12kk ja sitten saattaa uusia.

Vierailija
2/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on auttanut mulla 100% akneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös, ikää 31v ja ystävät ja tuttavat suorastaan ihmettelevät, että eihän mun iho niin paha ole. No on se, ilman mitään meikkiä ja kun yksittäiset finnit ovat kipeitä ja haittaavat jo esim. syömistä.

Minulla on apocyklin-kuuri auttanut hetkellisesti tosi hyvin, nyt menossa Tetralysal, eikä tämä vaikuta kummemmalta.

Vierailija
4/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ainakin viisi vuotta kun kuurin söin ja vasta nyt alkaa (lapsen jälkeen) naama kukkia uudestaan. Pitää harkita uuden kuurin hakemista, vaikka näppylöitä ei kauheasti olekaan, mutta ovat kipeitä, kun tulevat lähinnä leuan/kaulan alueelle.

Vierailija
5/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muutenkin ihon laadusta ja mahd. muista iho-ongelmista. Sain ihotautilääkäriltä Nizoral-kuurin, joka tappaa hiivaa kehosta (huom. ei candida, muitakin hiivoja olemassa roppakaupalla) Teho oli hyvä, mutta ei kestävä. Joillakin kuulemma jo kerta auttaa. Kokeilin toisenkerran ja vaikutus ei myöskään kestänyt lopullisesti aknea pois vieden.

Sen jälkeen kokeiltiin Tetralysalia. Söin puolen vuoden kuurin ja kun jätin pois tuli takaisin, jatkoin syömistä ja 9 kk:n kohdalla jätin pois. Ei ole akne palannut.

Seuraava vaihe olisi ollut Roaccutan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän