Älkää hyvät ihmiset muuttako puutaloon jos ette halua joutua jokapäiväiseen keskusteluun naapureidenne kanssa!
Mun seinänaapurit entisessä asunnossa jahtasivat ex-puolisoa ja soittivat hänelle ja kertoivat mitä mulle kuuluu. Oli kyllä outoa. Pari vuotta ennen muuttoani tuo naapurin mies oli vainaa ja onneksi näin. Eihän sillä ollut mitään elämää ilman minua.
Kommentit (14)
Absurdi tapa panna sanoja peräkkäin niin ettei muodostu mitään järjellistä.
20v jo asunut puutalossa, enkä vielä ole kokenut vastaavaa. Pitääkö siis ensin erota ja naapurinkin kupsahtaa, niin alkaa tapahtumaan?
Ja se puutalo aiheutti tämän kaiken?
Asun puutalossa. Lähin naapuri n. 200 metrin päässä. Morjestetaan jos satutaan olemaan pihalla kun toinen ajaa ohi. Tätä tapahtuu ehkä pari kertaa viikossa. Vielä vähemmänkö esimerkiksi tiilitaloissa asuvat ihmiset ovat naapureidensa kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Sienestätkö?
Voi olla että jotain vääriä sieniä on nyt vedetty.
Meillä olisi mahdollisuus muuttaa puutaloon. Se on 20 kilometrin päässä asfalttiteistä ja lähin kokovuotinen naapuri on 500m päässä mutta hän ei ole kova poika rupattelemaan ja tuskin asuu siinä kauan. 40 kilsaa kaupalle, 80 kaupunkiin.
Meinaat varmaan elinvoimaisia kyliä ja kaupunkeja?
Vierailija kirjoitti:
Puutalo on rivitalo.
Eikä oo, oon asunut puukerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
20v jo asunut puutalossa, enkä vielä ole kokenut vastaavaa. Pitääkö siis ensin erota ja naapurinkin kupsahtaa, niin alkaa tapahtumaan?
Sitä odotellessa.
Minulla menossa jo kolmas puutalo, eikä mitään tapahdu.
Alkaa olla jo kiire kun ikääkin on jo n. 70 v.
Mitä teen väärin? Kysyy huolestunut puutalosta
Onko tiilitalo parempi? Vai elementti? Mikä materiaali ehkäisee parhaiten naapureihin tutustumista?