Olen sinkkumies ja vaadin naiseltani timmiä vartaloa, itselleni sallin pienen pömppiksen
Kommentit (17)
Ole hyvä vaan, jokainen saa toki vaatia mitä haluaa.
Olethan upporikas?
Minä vaadin mieheltä maata ja mammonaa, jotka hän antaa minulle.
Itselläni ei ole rahaa eikä omistusta.
Eipä tuossa mitään, kriteerinsä kullakin.
Itse ”vaadin” mieheltä solakkaa vartaloa eli mikään pömppis ei tässä vaiheessa elämää tule kyseeseen, mutta kyllähän toisille naisille pömppismiehetkin kelpaa.
Ja joillekin pulleroille naisille ei kelpaa pullero mies.
Ei nää aina tasan mene, vaikka itse pyrin vastaamaan sitä mitä odotan mieheltäkin (hoikka vartalo, ok kunto, hyvä ulkonäkö).
Ihan oikein. Sitähän naisetkin tekee.
Valtaosalla ylipainoisista miehistä on täsmälleen sama käsitys.
Minä pidän hoikista miehistä.
N
Vierailija kirjoitti:
Itse ”vaadin” mieheltä solakkaa vartaloa eli mikään pömppis ei tässä vaiheessa elämää tule kyseeseen, mutta kyllähän toisille naisille pömppismiehetkin kelpaa.
Ja joillekin pulleroille naisille ei kelpaa pullero mies.Ei nää aina tasan mene, vaikka itse pyrin vastaamaan sitä mitä odotan mieheltäkin (hoikka vartalo, ok kunto, hyvä ulkonäkö).
Harvinainen piirre naisilla, hyvin yleinen miehillä.
Tarkoitin ulkonäköäsi, jota pidät hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joillekin pulleroille naisille ei kelpaa pullero mies.Ei nää aina tasan mene, vaikka itse pyrin vastaamaan sitä mitä odotan mieheltäkin (hoikka vartalo, ok kunto, hyvä ulkonäkö).
Harvinainen piirre naisilla, hyvin yleinen miehillä.
Tarkoitin ulkonäköäsi, jota pidät hyvänä.
🤣🤣
Aika valikoiva on sinun näkökykysi!
Ja sinkuksi taidat jäädä vaatimuksinesi😂
Vaatimiseksi on tosiaan taas jäänyt kun ketään ei herra kiinnosta.
Saahan sitä aina vaatia ja haluta. Minä olen timmi nainen ja sellaisen miehenkin halusin. En mitään pientä pömppistä, ne kun tuppaa kasvamaan iän myötä.
Miksi sulta pitäisi kysyä mitään? Ei sun intressit kiinnosta mua. Itse olen ikisinkku, eikä se tarkoita että loukkaantuisin vastakkaisen sukupuolen sinkkujen vaatimuksista. Omahan on elämänsä ja kukaan ei heitä pakota parisuhteeseen.
Vastasit itse jo aloituksessasi oleelliseen. Olet sinkku.
Taidan tuntea sut. Ihan söpö se pömppis on.