Voi pojat mun exällä on ruma vaimo.
Onneksi lapsi on sentään isänsä näköinen :D
Ja ei. En ole katkera. Kyseessä on teiniaikainen poikaystävä, jota en ollut nähnyt vuosiin :D
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:19"]Nuorempi painos sinusta?
[/quote]
Eei. Saman ikäinen mutta näyttää elähtäneeltä kalkkunalta :D
[/quote]
Sinä olet lapsellinen. Ja jokin asiassa taitaa kuitenkin vähän hiertää..
[/quote]
No ei. Ihmettelen vain kun ovat täysin eri sarjasta. Exä on pitkä vaalea ja komea ja sen vaimo näyttää kalkkunalta. :D
[/quote]
Kalkkuna ja kalkkuna. Mitä sitten? Ehkei hän ole niin pinnallinen tai hänen mielestään nainen on kaunis.
[/quote]
No jos vertaa jätkän exiin niin ihan eri maata.
Minä olen kaunis, tuomitsen silti ap:n kaltaiset haukkujat. Keskenkasvuinen kakara saa jotakin avauksestaan?
Aloittaja iiihan vähän vain katkera. :D Voi sua reppanaa, sääliksi käy tuollaista ikuista pinnallista pissaliisaa!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:33"]Aloittaja iiihan vähän vain katkera. :D Voi sua reppanaa, sääliksi käy tuollaista ikuista pinnallista pissaliisaa!
[/quote]
Miks olisin katkera teinivuosien poikaystävästä? Varsinkaan uskovaisesta?
Miksi joku edes enää miettii mitä EXÄ tekee!?... huokaus... jatka aloittaja omaa elämääsi..
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:18"]So? Tästähän on aika turha keskustella kuvaa näkemättä. [/quote] No kuvaa en voi laittaa kun ei julkisuuden henkilö ole. Mutta sellainen persjalkainen jolla on pienet sian silmät omituisen lähellä toisiaan, todella korkea ja kuhmurainen otsa ja muutenkin oudon muotoinen pää. Tulee mieleen kalkkuna
[/quote]
Ehkäpä kaikki eivät olekaan niin ulkonäkökeskeisiä kuin sinä. Naisessa on varmasti paljon sellaista, mikä tekee hänestä kauniin miehensä silmissä.
Palstan tekopyhät taas vauhdissa. Kumma kyllä omaa ulkonäköään saa ruotia, telkkarin sinkkuja saa haukkua unohtamattakaan esim. tiettyjä bloggaajia, mutta AI ETTÄ jos sanoo, että eksällä on joku rumis niin heti haahkat tulee ja hyökkää aloittajaa kohtaan :D Ei mitään hei, jatkakaa tää on hyvää viihdettä! :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:37"]Miksi joku edes enää miettii mitä EXÄ tekee!?... huokaus... jatka aloittaja omaa elämääsi..
[/quote]
No tulivat vastaan. En mä muuten varmaan olis alkanut ihmettelemään.
HAHAAAA SAMA MUN EKSÄN KOHALLA! VITUN RUMA ÄMMÄ SILLÄ NYKYÄÄN!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:19"]Nuorempi painos sinusta?
[/quote]
Eei. Saman ikäinen mutta näyttää elähtäneeltä kalkkunalta :D
[/quote]
Sinä olet lapsellinen. Ja jokin asiassa taitaa kuitenkin vähän hiertää..
[/quote]
No ei. Ihmettelen vain kun ovat täysin eri sarjasta. Exä on pitkä vaalea ja komea ja sen vaimo näyttää kalkkunalta. :D
[/quote]
Kalkkuna ja kalkkuna. Mitä sitten? Ehkei hän ole niin pinnallinen tai hänen mielestään nainen on kaunis.
[/quote]
No jos vertaa jätkän exiin niin ihan eri maata.
[/quote]
No, ap:llä taas on kalkkunan aivot ja sydän. Miehellä joku kalkkunafetissi?
Miten sä kehtaat puhua toisesta ihmisestä noin? Häpeä!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:15"]Miten sä kehtaat puhua toisesta ihmisestä noin? Häpeä!
[/quote]
No jos se olis ees tavallisen näköinen, mutta kun on huomiotaherättävän ruma. Ja mitä jätkän exiä tiedän niin ovat olleet pitkiä ja kauniita.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:15"]No, ap:llä taas on kalkkunan aivot ja sydän. Miehellä joku kalkkunafetissi?
[/quote]
Miten mun sydän liittyy mihinkään? Ja oon ihan älykäs. :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:16"]
Onneksi lapsi on sentään isänsä näköinen :D Ja ei. En ole katkera. Kyseessä on teiniaikainen poikaystävä, jota en ollut nähnyt vuosiin :D
[/quote]
Se joka toisia haukkuu on itte se, nih.
Haha kaikki rumat heti puolustuskannalla kun kolahti ;D ::::::D