Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pojat mun exällä on ruma vaimo.

Vierailija
15.09.2014 |

Onneksi lapsi on sentään isänsä näköinen :D
Ja ei. En ole katkera. Kyseessä on teiniaikainen poikaystävä, jota en ollut nähnyt vuosiin :D

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 
[/quote]
No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.
[/quote]

No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :)
Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :)
[/quote]
Lapsellinen voin olla, mutta en tyhmä. Olen myös ihan kiltti ja mukava. Ja mulla on hyvä mies jonka kanssa juttu lentää ja joka rakastaa mua tälläisenä. Jännä ettei voi sanoa rehellistä mielipidettä ihmisestä.
[/quote]

No haluasitko sinä että sinua haikutaan jossain keskustelupalstoilla? Jos sinä olet minun tai jonkun muun mielestä ruma niin tuskin sitä alettaisiin kaikille toitottamaan. Jos teet tämmöisen lapsellisen aloituksen ja haukut ihmistä jota et edes tunne niin kyllä se jo kertoo ettet ole älykäs. Olet säälittävän tyhmä. Onneks se exä joutunut kestämään sinua pidempään. Olet selvästi vieläkin teinitasolla...paitsi että tiedän paljon asiallisempiä teinejä. Yyh ollet vastenmielinen

Vierailija
22/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen  [/quote] No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista. [/quote] No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :) Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :) [/quote] Lapsellinen voin olla, mutta en tyhmä. Olen myös ihan kiltti ja mukava. Ja mulla on hyvä mies jonka kanssa juttu lentää ja joka rakastaa mua tälläisenä. Jännä ettei voi sanoa rehellistä mielipidettä ihmisestä.

[/quote]

Olet muka kiltti ja mukava, etkä tajua miksi on ilkeää sanoa toista ihmistä rumaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen  [/quote] No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.

[/quote]

Olet sitten seuraillut eksäsi elämää hyvinkin tarkkaan kun tiedät hänen entistenkin naistensa ulkonäön. Olet säälittävä.

Vierailija
24/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja mukava ei tee tämmöistä. Olet enemmänkin rasittava ja inhottava :) kaiken lisäksi todella itserakas kun näin typerän aloituksen jälkeen kerrot olevasi kiltti ja mukava ja älykäskin vielä :D

Vierailija
25/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 
[/quote]
No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.
[/quote]

No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :)
Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :)
[/quote]
Lapsellinen voin olla, mutta en tyhmä. Olen myös ihan kiltti ja mukava. Ja mulla on hyvä mies jonka kanssa juttu lentää ja joka rakastaa mua tälläisenä. Jännä ettei voi sanoa rehellistä mielipidettä ihmisestä.
[/quote]

No haluasitko sinä että sinua haikutaan jossain keskustelupalstoilla? Jos sinä olet minun tai jonkun muun mielestä ruma niin tuskin sitä alettaisiin kaikille toitottamaan. Jos teet tämmöisen lapsellisen aloituksen ja haukut ihmistä jota et edes tunne niin kyllä se jo kertoo ettet ole älykäs. Olet säälittävän tyhmä. Onneks se exä joutunut kestämään sinua pidempään. Olet selvästi vieläkin teinitasolla...paitsi että tiedän paljon asiallisempiä teinejä. Yyh ollet vastenmielinen
[/quote]
Ensinnäkään kukaan ei tunnista tästä kenestä puhun ja jos joku sanoisi mua netissä rumaks ilman, että nimiä on mainittu, ei pahemmin haittaisi.

Vierailija
26/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen  [/quote] No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista. [/quote] No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :) Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :) [/quote] Lapsellinen voin olla, mutta en tyhmä. Olen myös ihan kiltti ja mukava. Ja mulla on hyvä mies jonka kanssa juttu lentää ja joka rakastaa mua tälläisenä. Jännä ettei voi sanoa rehellistä mielipidettä ihmisestä.

[/quote]

Olet muka kiltti ja mukava, etkä tajua miksi on ilkeää sanoa toista ihmistä rumaksi?
[/quote]
En ole kieltänyt ettei tämä olisi ilkeää, mutta totuus on ettei hän todellakaan ole kaunis, tai edes tavallinen.

Vierailija
27/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen  [/quote] No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.

[/quote]

Olet sitten seuraillut eksäsi elämää hyvinkin tarkkaan kun tiedät hänen entistenkin naistensa ulkonäön. Olet säälittävä.
[/quote]
No oonhan mä niitä nähnyt. Nyt en ole neljään vuoteen nähnyt häntä, mutta sitä ennen näin aika useinkin.

Vierailija
28/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällöttävä itserakas ja lapsellinen kakara. Säälittäväkin ja kailenlisäksi TYHMÄ.

Vierailija
29/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tais sittenkin tulla pahamieli haukuista kun niin kovasti selittelet ;)

Vierailija
30/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote]
No oonhan mä niitä nähnyt. Nyt en ole neljään vuoteen nähnyt häntä, mutta sitä ennen näin aika useinkin.
[/quote]
Vai enkö olisi saanut asua samalla paikkakunnalla?

Vierailija
31/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:53"]Olet ällöttävä itserakas ja lapsellinen kakara. Säälittäväkin ja kailenlisäksi TYHMÄ.
[/quote]
Usko mitä haluat :)

Vierailija
32/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:54"]Haha tais sittenkin tulla pahamieli haukuista kun niin kovasti selittelet ;)
[/quote]
Ei itse asias. Kerroin vain miten asia on :)

Vierailija
33/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku teini täällä provoilee, näkeehän sen jo kirjoitustyylistä. Nyt kakarat nukkumaan, huomenna on koulua! 

Vierailija
34/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:54"]Haha tais sittenkin tulla pahamieli haukuista kun niin kovasti selittelet ;) [/quote] Ei itse asias. Kerroin vain miten asia on :)

[/quote]

Ja me kerroimme sinulle, mitä avauksesi paljasti luonteestasi: olet ulkonäkökeskeinen ja ilkeä.

Vierailija
35/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asia on nyt niin että tämä on typerä aloitus ja aikuinen ihminen uudessa onnellisessa parisuhteessa ei tekisi tämmöistä aloitusta aaveelle ellei olisi
A. Katkera
B. Pinnallinen typerys
C. Idiootti
Tai
D. Keskenkasvuinen :)

Vierailija
36/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:n elämä ei ainakaan ole kovin tapahtumarikasta, jos exän ja exän muijan näkeminen on ollut näinkin järisyttävä kokemus.

Vierailija
37/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:02"]No ap:n elämä ei ainakaan ole kovin tapahtumarikasta, jos exän ja exän muijan näkeminen on ollut näinkin järisyttävä kokemus.
[/quote]

Saattaa jopa kärsiä huonosta parisuhteesta pinnallisen miehensä kanssa ja katkeran katsoo onnellista exää "ruman" vaimonsa kanssa.
Mutta eihän näin voi olla. Ap kertoi olevansa kiltti ja mukava joten eihän tässä mitään väärää voi olla.

Vierailija
38/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla onnellinen se vaimo kun on saanut niin komean miehen vaikka tällä on ennen ollut kauniita ja pitkiä tyttöystäviä.

Vierailija
39/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä ap mikään fiksu tapaus avauksesi perusteella ole :-D

Vierailija
40/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Totuus nyt vain on että sun exä on vaihtanut sua kauniimpaan ja sekös sua kismittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän