Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pojat mun exällä on ruma vaimo.

Vierailija
15.09.2014 |

Onneksi lapsi on sentään isänsä näköinen :D
Ja ei. En ole katkera. Kyseessä on teiniaikainen poikaystävä, jota en ollut nähnyt vuosiin :D

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:15"]No, ap:llä taas on kalkkunan aivot ja sydän. Miehellä joku kalkkunafetissi? [/quote] Miten mun sydän liittyy mihinkään? Ja oon ihan älykäs. :)

[/quote]

Eipä tämän ketjun avaaminen suuresta älystä kerro.

Vierailija
2/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se nainen on ihan järjettömän hyvä sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et se sinäkään kovin kaunis ole jos on rumaan nytkin tyytynyt :D Tai sitten huomasi oltuaan kanssasi ettei ulkonäkö ole ainoa asia joka merkkaa, revi siitä.

Vierailija
5/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se eksäs mielestä on ruma, kun on sen vaimokseen huolinut, toisin ku sua, ähä!

Vierailija
6/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Minä olen ruma, vähän ylipainoinen persjalkainen myös, ja vauvan syntymän jälkeen olen ehkä kolmesti edes meikannut, kampaajalla en ole käynyt vuoteen. Mies on meistä se paremman näköinen osapuoli, on pitkä ja komea, eikä valita minun ulkonäöstä (olen monesti kysynyt jos haluaa lainata minun silmälaseja). Kysymykseni AP:lle: Entä sitten? Kertoo varmaa jotain sinusta ihmisenä jos miehesi ottaa ennemmin kalkkunan.

Vierailija
7/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä nauta katkerana huutelee.

Vierailija
8/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet ihan yhtä ruma, muttet vain raukkaparka tiedosta sitä. Exäsi uusi on kuitenkin paljon hauskempi ja parempi sängyssä.

Vierailija
9/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:51"]Tuskinpa se eksäs mielestä on ruma, kun on sen vaimokseen huolinut, toisin ku sua, ähä!
[/quote]
Mä sen kans kyl pistin poikki sillon 16-vuotiaana :) ei ihan kiinnostanut. :)

Vierailija
10/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:57"]Tjaa. Minä olen ruma, vähän ylipainoinen persjalkainen myös, ja vauvan syntymän jälkeen olen ehkä kolmesti edes meikannut, kampaajalla en ole käynyt vuoteen. Mies on meistä se paremman näköinen osapuoli, on pitkä ja komea, eikä valita minun ulkonäöstä (olen monesti kysynyt jos haluaa lainata minun silmälaseja). Kysymykseni AP:lle: Entä sitten? Kertoo varmaa jotain sinusta ihmisenä jos miehesi ottaa ennemmin kalkkunan.
[/quote]
Me ei olla oltu vuosiin tekemisis :D ennen tuota oli kauniita ja pitkiä tyttöystäviä ja nyt oli tuohon tyytynyt.

Vierailija
11/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:18"]Luultavasti olet ihan yhtä ruma, muttet vain raukkaparka tiedosta sitä. Exäsi uusi on kuitenkin paljon hauskempi ja parempi sängyssä.
[/quote]
No en mä sen kans koskaan sänkyyn ehtinyt kun pistin poikki :D jos se olis kaunis niin kuin exän muut exät niin myöntäisin kyllä.

Vierailija
12/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 

Vierailija
13/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 
[/quote]
No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.

Vierailija
14/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennut, että kauniit ovat ylimielisiä itseään täynnä olevia kakkiaisia. Ruma minäkin olen, tai korkeintaaan arkipäiväisen näköinen, mutta silti olisin kelvannut nuorena itseäni tasokkaammille muutamalle. En tiedä vieläkään, miksi. Myös lyhyt ja rumasäärinen. Asoita, joille ei nyt vaan mahda mitään kun pituuskasvuun tai vartalon muotoon ei voi itse mitenkään vaikuttaa. 

Vierailija
15/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahah voi luoja kuulostaa 15v likan jutuilta :D oikeesti?! Olet kyllä turha muija.
Ja ihan vaan tiedokai että normaali ihminen ei ole parisuhteessa vain ulkonäön takia. Vain typerä, katkera ja lapsellinen ihminen tekisi tämmöisen aloituksen. Ehkäpä heidän mielestään sinä olet ruma ;)

Vierailija
16/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just näitä juttuja, mitä en ymmärrä yhtään. Joillekin ulkonäkö on hyvin toissijaista, ja sitä paitsi todennäkösesti eksäs pitää uutta kumppaniaan viehättävänä jollain tasolla, vaikket sinä pitäisikään. Itse olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ole yleisen mittapuun mukaan komea. Kuitenkin hän on henkisesti sopivin ihminen minulle, johon olen ikänä törmännyt. Satuttaa ja harmittaa mieheni puolesta, kun hänelle on sanottu päin naamaa, ettei hän ansaitse minua.

Vierailija
17/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:27"]Ahahahah voi luoja kuulostaa 15v likan jutuilta :D oikeesti?! Olet kyllä turha muija.
Ja ihan vaan tiedokai että normaali ihminen ei ole parisuhteessa vain ulkonäön takia. Vain typerä, katkera ja lapsellinen ihminen tekisi tämmöisen aloituksen. Ehkäpä heidän mielestään sinä olet ruma ;)
[/quote]
Miksi olisin katkera? Ja kyllä mä myöntäisin jos muija olis kaunis. Jos olis ollut edes tavallisen näköinen niin tuskin olisin edes ajatellut mitään. Mutta tuo oli rehellisesti ruma.

Vierailija
18/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 
[/quote]
No huvittaa vaan kun ennen on ollut niin kauniita naisia mutta nyt on jotain päinvastaista.
[/quote]

No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :)
Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :)

Vierailija
19/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"]se että jaksat iloita jonkun exän naisen rumuudesta kertoo lähinnä omasta henkisen kasvun tasosta, joka on siis hyvin alhainen 
[/quote]
[/quote]

No oisko just siks ettei ne pissikset ole kovin tasokasta seuraa. Kuka menisi naimisiin ns. Kauniin naisen kanssa joka olisi muuten äärimmäisen rasittava, mahdollisesti huono sängyssä, pinnallinen ja lisäksi tyhmä ja lapsellinen (kuten sinä). Exäsi on hieno mies kun ei ole mikään pinnallinen kusipää :)
Ja kyllä, minä olen kaunis mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut ajattelee. Kelpaan itselleni ja miehelleni ja ennen kaikkea muutenkin kuin ulkonäöllisesti. :)
[/quote]
Lapsellinen voin olla, mutta en tyhmä. Olen myös ihan kiltti ja mukava. Ja mulla on hyvä mies jonka kanssa juttu lentää ja joka rakastaa mua tälläisenä. Jännä ettei voi sanoa rehellistä mielipidettä ihmisestä.

Vierailija
20/80 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:26"]

Onhan se joo, miten joillain miehillä kehen on ollut yhteydessä voi olla tajuttoman huono maku. Tätä samaa miettii samoin muuten entisten naispuolisten kavereiden kohdalla, kun katsoo minkä näköiset miehet ne on valinneet...:D

[/quote]

jep, mullakin oli ulkonäkö ainoa valintaperuste miehelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän