Ostin Gigantista puhelimen teinille 14.7 ja maksoin sen. Piti tulla viikon päästä, mutta viikko oston jälkeen tuli tekstiviesti että arvioitu toimitusaika on 21.8
Viestissä oli linkki josta voi seurata toimituksen etenemistä. Juuri katsoin mitä puhelimelleni kuuluu ja uusi arvioitu toimitusaika olikin vaihtunut 31.8. Koulu on alkanut taas ja teini tarvitsee puhelinta. Ihmettelen että miten voi olka mahdollista ettei Gigantti millään saa muka puhelinta nopeammin, kun netistä se on saatavilla useassa paikassa. Ei ole edes mikään vanha malli. Ja miksi Gigantti myy sellaista, jota heillä ei ole?
Mitä tekisitte minun tilanteessani?
Kommentit (10)
Soita asiakaspalveluun ja kysy. Jos ei tule nopeammin, tilaisin muualta ja peruisin tuon kaupan.
Jos olisin sinä, peruisin kaupan ja hankkisin puhelimen jostain muualta.
Minä tilasin pari viikkoa sitten Dyson-imurin suoraan Dysonin verkkokaupasta. Englantilaimem tuote tuli Ruotsin varastolta. Toimitus kotiovelle muutamassa päivässä. Sain suoraan takuuta 5 vuotta. Gigantissa olisi vastaavat toimitusajat olleet paljon pitemmät, valikoima surkea jne. Stockmannin hinnat olivat huomattavasti korkeammat ja valikoima huonompi.
Jatkossa aion tilata kaikki mahdolliset tuotteet suoraan ilman välikäsiä. Jos mahdollista. Kun voi maksaa vielä Paypalin kautta, välttyy epäilyttäviltä klarnoilta välissä jne.
Gigantti on yleensä toimituksissa todella hidas jostain syystä. Itse kerran tilasin Gigantista tavaraa joka piti olla varastossa ja otin siihen vielä premium postituksen jossa toimitusaika olisi 2-4 päivää ja lopulta taisi mennä viikko ennen kuin saivat edes lähtemään.
Joskus kannattaa tarkastaa tuotteen saatavuus, eli paljonko on tavaraa varastossa.
Miks ostit kun edellinenkin toimii
Hihihihhi, mikset vaan käynyt kaupasta ostamassa? Paljon helpompaa ja olisit saanut kännykän heti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin pari viikkoa sitten Dyson-imurin suoraan Dysonin verkkokaupasta. Englantilaimem tuote tuli Ruotsin varastolta. Toimitus kotiovelle muutamassa päivässä. Sain suoraan takuuta 5 vuotta. Gigantissa olisi vastaavat toimitusajat olleet paljon pitemmät, valikoima surkea jne. Stockmannin hinnat olivat huomattavasti korkeammat ja valikoima huonompi.
Jatkossa aion tilata kaikki mahdolliset tuotteet suoraan ilman välikäsiä. Jos mahdollista. Kun voi maksaa vielä Paypalin kautta, välttyy epäilyttäviltä klarnoilta välissä jne.
Dysonit on ihan hanurista! :D En keksi niistä yhtään mitään hyvää sanomista, mutta huonoja asioita voisin luetella vaikka kymmenen miettimättä. Kaikkea roskaa jotkut ostavatkin...
Uusi arvioitu toimituspäivä onkin nyt 25.9. Emme luonnollisestikaan odota sinne vaan perumme kaupat. Puhelin ostetaan muualta. Gigantti ei siis saa toimitettua puhelinta kahdessa ja puolessa kuukaudessa vaikka puhelin on jo maksettu. Säälittävää.
Mistä ostit, netistä vai liikkeestä? Hölmö olit joka tapauksessa kun hyväksyit tuotteen vaikka toimitusaika on noin pitkä. Kun nyt näin kuitenkin kävi niin reklamoi ja mieluiten heti. Peru koko kauppa ja käykää ostamassa jostain liikkeestä puhelin. Teini tinkii vaatimuksistaan saada just tietty malli tai odottaa kiltisti tammikuuhun asti tätä tilattua.