Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä operaattori on paras?

Vierailija
15.09.2014 |

Tele finland ainakin on todella surkea, ei mitään yhteyttä kaupungin keskustojen ulkopuolella..
Tällä hetkellä eniten houkuttaa Saunalahden tai DNA:n liittymä, kun ovat halvimpia :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun ei voi vaan toimia kaikki kaikkialla! Mulla toimii kotona tää Tele Finland loistavasti ja miehelläni ei saunalahti tahdo oikein pelittää. DNA welhon netti ei toimi kunnolla. Nyt sitten kun olen sukuloimassa Vaasassa niin mun puhelimen 3G ei toimi sitten missään täällä vaikka kotona Vantaalla toimii. Kyl on taas vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n kanssa ei ole ollut kuuluvuusongelmia missään, eikä kyllä muitakaan ongelmia:)

Vierailija
4/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna täälläkin toiminut hyvin, vaikka firman palvelu onkin persiistä.

Vierailija
5/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna todellakin! :) :) :) :) :)

Vierailija
6/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule ihan siitä, missä asut. Katso eri operaattorien kuuluvuuskartta omalla alueellasi.

Sitten taas mikäli esim 4G netillä ei ole niin väliä, voit kilpailuttaa myös hinnan perusteella.

Et aloituksessasi maininnut haluatko parasta kuuluvuutta vai halvinta hintaa, alueesta riippuen ei välttämättä mene ihan yksiin- valitettavasti. Lisäksi jotta kukaan voi suositella mitään, voisit kertoa paljonko puhut ja tekstaat + käytät nettiä (ja mihin) kuukaudessa.

Vierailija
7/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä oli hetken aikaa DNA, mutta kuuluvuus ongelmien takia otti Saunalahden. Ei sekään nyt mikää paras meillä ole, mutta toimii paremmin kuin DNA. Saunalahden liittymällä mies pystyy sentäs kotona soittelemaan puhelimellaan kun taas DNA:lla ei ollu kenttiä tommoseen. Kun taas meistä kilsan päässä asuvalla kaverilla kun menee käymää niin Saunalahti ei toimi, mutta DNA taas toimii kohtalaisen hyvin.

Samoin ystäväni asuu samassa kaupungissa meistä noin 10 kilsan päässä. DNA ei toimi, kuten ei Saunalahtikaan. Sonera toimii jotenkin.

Eli kuten 5 sanoi, niin siihen vaikuttaa niin paljon se missä asut.

Vierailija
8/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smooth operator.

Vierailija
9/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti. Dna ei kuulu kaikissa paikoissa hyvin ja mulla netti DNA ja en ole tyytyväinen!

Vierailija
10/16 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:55"]Riippuu kuule ihan siitä, missä asut. Katso eri operaattorien kuuluvuuskartta omalla alueellasi.

Sitten taas mikäli esim 4G netillä ei ole niin väliä, voit kilpailuttaa myös hinnan perusteella.

Et aloituksessasi maininnut haluatko parasta kuuluvuutta vai halvinta hintaa, alueesta riippuen ei välttämättä mene ihan yksiin- valitettavasti. Lisäksi jotta kukaan voi suositella mitään, voisit kertoa paljonko puhut ja tekstaat + käytät nettiä (ja mihin) kuukaudessa.
[/quote]

Se tässä onkin ongelma kun työni perässä matkustan ympäri Suomea :( Eniten aikaa menee Helsingissä, Turussa, Jyväskylässä ja Kuopiossa.
Hinnalla nyt ei niin väliä, kun kaikki olivat aikalailla samanhintaisia kuitenkin. Ainahan se muutama hassu eurokin on säästöä :)
Puhun ja tekstaan hyvin vähän, lähinnä vain työpuhelut, muut hoituu whatsapilla. Eli riittää vähäisimmät puheet tai sitten minuutittain laskutettava!

Vierailija
11/16 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta nostellaan. Dna on ollut kyllä pettymys... Laskut ei tule sähköpostiin vaikka pitäisi ja parhaat tarjoukset vaatii määräaikaisia sopimuksia. Olen nyt Moimobiilia miettinyt. Onko muilla kokemuksia? Törmäsin Moin facessa tämmöseen kyselyyn https://www.redoworks.com/tutkimus/92369/61236/#  Palautetta laitettu! Toivottavasti menee terveiset Dna:lle perille....

Vierailija
12/16 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti spämmää kokoajan mainosviesteillä, mikä tekee liittymästä käyttökelvottoman. Ota DNA. Ei mainoksia ja edullinen. Verkko toimii hyvin pääkaupunkiseudulla ja itä-suomessa ainakin siellä missä itse olen ollut.

Vierailija
13/16 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoispohjanmaalla on Dna:n kuuluuvuus ollut laskutusongelmien lisäksi aika heikko. Paikoin on tosi hyvä, mutta 50m päässä saattaa 4G tipahtaa h+:ksi. Olisikohan Sonera sitten hyvä, kerta Saunalahti spämmää ärsyttäviä mainoksia....

Vierailija
14/16 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kans ongelmia DNA:n kuuluvuudeen kanssa!! Ärsyttävää kun 4G toimii välillä ja välillä ei. Instagram kuvat ei lataa :( 

Vierailija
15/16 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta tuosta Moimobiilista? Toimiiko?

Vierailija
16/16 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi toimii dna:n verkossa joten jos dna pelittää mikäs siinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä