Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA-APUA! Jos hyväksyn kaveripyynnön FB, näkyykö se kaikille??

Vierailija
15.09.2014 |

Tarkoitan siis, että jos hyväksyn minulle tulleen kaveripyynnön Facebookissa, näkyykö se sekä minun että tämän kyseisen hlön kavereiden etusivulla..?
On hankala tilanne, enkä haluaisi näin käyvän, joten onko vinkkiä miten tuon voisi estää? Niin ettei kukaan näe että olemme kavereita taas?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt poistamaan ilmoituksen että olette kavereita omalta seinältäsi. Kaverisi täytyisi vaan poistaa ilmoitus myös omalta seinältään ettei kukaan näe tätä uutta kaveri-ilmoitusta. Ei vaadi kaverilistan piilottamista!

Vierailija
2/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:04"]älä usko
[/quote]

älä usko mitä:D

Vierailija
4/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nero nyt jooko pikaisesti auttamaan..?

Vierailija
5/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ainakin mulla, jos on kyse yhteisestä kaverista.

Vierailija
6/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso yksityisasetukset läpi. Mulla kaverlista on piilotettu, eikä mun kaveeraukset näy muille.

Vierailija
7/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku aikuinen ihminen ei halua toisten tietävän kavereistaan? Onko kyse jostain uskottomuudesta?

Vierailija
8/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, osaako joku neuvoa kuinka kaverilistan saa piilotettua..? tarkoittaako tämä siis sitä, että ne kaverit mun profiilista eivät näy muille? eikä siten siis nämä uusien kavereiden lisäilytkään?

Vierailija
9/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:40"]Miksi joku aikuinen ihminen ei halua toisten tietävän kavereistaan? Onko kyse jostain uskottomuudesta?
[/quote]

Ei, vaan hankalasta perheriidasta.. suutuspäissään tulin poistetuksi fb kavereistakin, ei vaan kehtaa aiheuttaa draamaa lisäämällä julkisesti uudestaan..

Vierailija
10/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy se. Hankaloituuko ihmissuhdepelien pelaaminen? Onko vaikea lasettaa pa*kaa sen jälkeen?

Vierailija
11/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on SLS, kukaan oikeesti CK ei bendaa enää sillä.

Vierailija
12/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis piilotan kaverilistan vain itselleni ja myös sukulaiseni piilottaa, kenellekään ei siis näy se että lisäämme toisemme ystäviksi??

Vierailija
13/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla koko kaverilista on piilotettu, eli ei näy uudet kaverit kaikille, mut jos se toinen ei ole laittanut niin myös, niin en tiedä näkyykö sit hänellä

ap laita siis kaikkikaverit piiloon, eli koko kamulista

mutta mutta, jos ne on sun joidenkin kavereiden kamuja, ja niin näkee ne kamut, eli yhteiset kaverit...

Vierailija
14/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:49"]mulla koko kaverilista on piilotettu, eli ei näy uudet kaverit kaikille, mut jos se toinen ei ole laittanut niin myös, niin en tiedä näkyykö sit hänellä

ap laita siis kaikkikaverit piiloon, eli koko kamulista

mutta mutta, jos ne on sun joidenkin kavereiden kamuja, ja niin näkee ne kamut, eli yhteiset kaverit...
[/quote]

kiitos vastauksesta! tuota vikaa kappaletta en ymmärtänyt.. sillä ei siis ole niinkään väliä jos joku menee kaverilistojamme tonkimaan ja toteaa että olemme/emme ole kavereita.. en vaan haluaisi sitä isoa ilmoitusta kaikille etusivuille että .... ja .... ovat ystäviä:D laitamme kumpikin siis kaverilistat vain itsellemme näkymään, tällä siis hoituu tuo ilmoituksen näkyminen muille..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi