Miksi mä vedän tämmöisiä miehiä puoleeni?
Siis ihan oikeasti. En kestä enää.
Valittaa koko ajan kun on niin yksinäinen ja tylsistynyt -jos en siis pidä hänelle seuraa. Jos en heti ehdin netissäkään vastaamaan ja7tai jos kerron että samalla tässä lapsille laitan ruokaa tms, niin heti vastaus on että sori kun häiritsen, voin mennä poiskin. Siis argh! Ja mä oon sanonut sata kertaa että ei häiritse, osaan kyllä itse sitten sanoa jos näin käy. Kun en jaksa olla seuraneitinä 24/7, niin seuraavan kerran taas kertoo miten yksinäinen onkaan ollut.
Siis hitto soikoon. Mä oon itsenäinen ja tottunut elämään itsekseni. Parisuhteesta haaveilen joo, mutta en tosiaan minkään pelastettavan kanssa. En halua että mies on musta riippuvainen, en halua pelastaa yhtään ketään, en halua hoivata ketään ja olla äitihahmona. Miksi nämä nyhveröt sitten kuitenkin tuntuvat ihastuvan muhun aina? Ne on näitä tai sitten pelimiehiä. Missä ne välimuotomiehet on, joita mä haluaisin?
Kommentit (13)
Olet hätävara jopa niille miehille jotka ei muitakaan saa.
Fiksut miehet on varattuja. Siellä ne on vaimojensa kanssa.
En tajua tätä ilmiötä. Olen sellainen, että kaipaan rauhaa ja välillä en jaksa tekstailla kaikkea turhaa kun mitään ihmeellistä ei edes tapahdu. Joillekin on ihan katastrofi, ettei koko ajan jaksa kirjoitella tilannepäivityksiä tyyliin "tässä luen kirjaa... Nyt oon netissä... Nyt katon telkkaria..." Mieluummin näen ihmisiä ja puhun kunnolla kuin yritän väkisin keksiä kerrottavaa tekstariin. Juttu luistaa aina livenä paremmin. Vituttaa koko some jossa on perusmeininkiä kertoa kaikki tekosensa.
No eihän sinun pidä olla tekemisissä tuollaisen roikkuvan ukon kanssa.
Ehkä netti vain on väärä paikka etsiä miestä?
Hyi.
Nainen ilman hoivaviettiä on kuin mies ilman hartioita.
Samoja kokemuksia. Joko mies luulee että olen jonkun toisen miehen kanssa jos en laita viestejä/vastaa hänen viesteihinsä useita kertoja tunnissa, tai sitten sellainen jonka mielestä on ihan täysin ok olla ilmoittelematta itsestään esim. 3 viikkoa... no netistä en enää etsikään, en jaksa enää etsiä helmeä possujen seasta, ja helmellä siis tarkoitan ihan normaalia miestä. Mutta missä niitä sitten tapaa? Päivisin käyn töissä ja illalla olen lasten kanssa, baareja en harrasta. Parempi kai pysyä sinkkuna.
Herää kysymys miksi mies haluaisi olla suhteessa kaltaisesi naisen kanssa!?
Tai miksi sinä itse ylipäätään haluat parisuhteen?
Miksi et halua nk. pelimiestä kun kerran olet itse samantyylinen?
Kahden liian erilaisen ihmisen yhteiselo harvoin luonnistaa pidemmän päälle. Siksi on parasta hankkia itseä muistuttava kumppani.
Mistä ihmeestä sait kuvan että ap on pelinaisia?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:16"]
Siis hitto soikoon. Mä oon itsenäinen ja tottunut elämään itsekseni. Parisuhteesta haaveilen joo, mutta en tosiaan minkään pelastettavan kanssa. En halua että mies on musta riippuvainen, en halua pelastaa yhtään ketään, en halua hoivata ketään ja olla äitihahmona. Miksi nämä nyhveröt sitten kuitenkin tuntuvat ihastuvan muhun aina? Ne on näitä tai sitten pelimiehiä. Missä ne välimuotomiehet on, joita mä haluaisin?
[/quote]
Ne on välimuotonaisten kanssa.
Totuus on se, että sinä olet tollomagneetti. Vedät puoleesi hissukoita. Heitä munaton vätys pihalle ja etsi itsellesi oikea mies.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:40"]
Totuus on se, että sinä olet tollomagneetti. Vedät puoleesi hissukoita. Heitä munaton vätys pihalle ja etsi itsellesi oikea mies.
[/quote]
Tuskin ne on ap:sta kiinnostuneita.
Tai siis, eivät ole. Kai hänellä muuten sellainen olisi :D
up