Kanarialle jouluna?
Kannattaako mennä jouluksi kanarialle vai onko liian kylmä? Toinen vaihtoehto olisi Thaimaa mutta Kanariakin harkinnassa koska olisi huomattavasti halvempi ja lyhyemmät lennot. Kokemusta meillä on vain Thaimaasta, Kanarialla emme ole käyneet joten siksi haluaisin kuulla kokemuksia. Meillä on 2 pikkukoululaista ja pikkuvauva.
Kommentit (7)
Riippuu siitä kuinka lämmintä haluatte. Jos Kanarialla on aurinkoista siellä on päivällä lämmin (ei kuuma) ja yöllä on aina aika viileä. Illalla tarvitsee pitkähihaista. Kanarian sää vaihtelee, joten jos käy huono tuuri voi myös sataa ja olla kylmä. Jos haluatte takuuvarmaan lämpöä, niin valitsisin jonkun kaukokohteen. Jos päädytte Kanarialle, niin valitkaa hotelli, jossa on lämmitetty uima-allas. Muuten vesi voi olla liian kylmää uida.
On siellä aika kylmää vuodenvaihteessa - yöllä kylmä
Kanarialle ihan mihin aikaan vuodesta tahansa on niiiiiiiin wt. Siis siellä on kaikki venäläiset wt:t ja britti-wt:t..
Kiitos vastauksista. Täytyy nyt vielä sitten miettiä, lämpöä kyllä haluttaisiin. Mitä muita kohteita suosittelisitte kuin Thaimaa? Tuo wt-kommentti ei minua haittaa, ei ole tarvetta päteä lomakohteiden valinnalla vaan menemme sinne mikä kulloinkin itsestä parhaalle tuntuu, oli sitten wt tai ei. ap
Päivisin 25, öisin 12-15. Ei mielestäni mikään pakkanen vaan juuri sopiva lasten kanssa. Itse majoitun aina Las Palmasissa jossa on pari astetta viileämpää kuin esimerkiksi saaren eteläosassa.
Riippuu varmaan saaresta ja saaren osasta. Gran Canarialla voinee eteläosassa olla aurinkoista ja päälle 20 astetta päivisin, illalla viileämpää luonnollisesti. Itse olimme viime vuonna joulukuun alussa ja oli tosi loistavat kelit. Tosin sen jälkeen sinne tuli myrskyt, eli tuurista kiinni.
Jos sinne ei satu sateita niin Kanarialla on oikein mukavaa.
Kerran oltu Kanarialla niin, että koko viikko satoi, myrskysi ja sähköt meni. Oli vähän tylsää, mutta lämmintä silti.