Silikonipallot (rinnat)
Olenko ainoa joka saa lähinnä kylmiä väreitä silikonipalloista, joita näkee nykyään melkein jokatoisella naisella? Ja toinen kammotus on pumpatun näköiset huulet..
Olen naisellinen, sporttinen ja kaunis, joten kateudesta ei ole kyse.
Kommentit (21)
Minuakin silikonit jotenkin ällöttävät. Tuntuu inhalta ajatus ihon sisällä olevasta vierasesine-pussista. Lisäksi ovat monesti luonnottoman näkäisiä, etenkin makuulla, kun rinta ei mene luonnollisen litteäksi vaan jää hölmön näköisesti pullottamaan.
Asutko jossain miamissa? Enpä ole moista huomannut muuta kuin tvssä. Itsellänikin on silikkonit, ei tosin mitkään ddpallot vaan b kupin, ne jotka oli ennen imetystä ;)
Se on ikävää olla täysin rinnaton nainen. Jos olet rinnaton, niin sinua haukutaan ja poikaystävän saaminen on miltei mahtotonta. Meidän kulttuurissamme täysi rinnattomuus yhdistetään lapsen kroppaan eikä se ole kiihottavaa seksuaalisessa mielessä. Mutta jos taas hankit silikonit, niin sitten olet silikonibimbo. Teet mitä tahansa, niin väärin teit ja saat kärsiä.
Voisitte oikeasti joskus miettiä, kun menette ääneen huutamaan noita toisia loukkaavia mielipiteitä. Joo, silikoneista ei tarvitse tykätä esteettisesti, mutta joillekin ne voi oikeasti olla ainut tapa olla näyttämättä lapselta.
Minä en silikoneja juurikaan näe tai en ainakaan osaa sanoa, kenellä kadulla vastaantulevista on tekotissit ja kenellä ei. Noin ajatuksena en niistä tykkää mutta jokainen tietenkin muokkaa omaa vartaloaan niin kuin itse haluaa. Surullista mielestäni, että tisseillä ja niiden koolla ja ulkonäöllä on niin suuri rooli meidän yhteiskunnassamme.
Enkä minäkään kateellinen ole, vaikka olenkin ihan tavis perusnainen vartaloltani. Voisinhan minäkin ne silarit hankkia jos haluaisin mutta en halua. En halua muutakaan fyllinkiä kroppaani, rakastan itseäni sen verran paljon.
olen sporttinen ja hyvännäköinen... Niinpä niin. Kaikki ei ole, ja elämässä sattuu ja tapahtuu, silikonit voivat jonkun elämän 'pelastus' olla. Toivottavasti osaat nauttia ja olla tyytyväinen itseesi, pahalta tosin näyttää aloituksesi perusteella. Täytyy polkea muita, korottaakseen itseään.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:51"]
Se on ikävää olla täysin rinnaton nainen. Jos olet rinnaton, niin sinua haukutaan ja poikaystävän saaminen on miltei mahtotonta. Meidän kulttuurissamme täysi rinnattomuus yhdistetään lapsen kroppaan eikä se ole kiihottavaa seksuaalisessa mielessä. Mutta jos taas hankit silikonit, niin sitten olet silikonibimbo. Teet mitä tahansa, niin väärin teit ja saat kärsiä.
Voisitte oikeasti joskus miettiä, kun menette ääneen huutamaan noita toisia loukkaavia mielipiteitä. Joo, silikoneista ei tarvitse tykätä esteettisesti, mutta joillekin ne voi oikeasti olla ainut tapa olla näyttämättä lapselta.
[/quote]
Sinähän tässä loukkaat kaikkia hyvin pienirintaisia, kun väität heidän näyttävän lapsilta. Haloo, tissitkö ne ovat ainoa asia, joka saa aikuisen naisen näytämään naiselta? Ja täyttä puppua tuo, etteikö pienirintainen saisi poikaystävää. En tiedä millaisten amisteinien kanssa sinä vielä pyörit, mutta kunhan kasvat aikuisemmaksi huomaat, että kyllä miehilläkin on monenlaisia mieltymyksiä ja fiksu mies näkee naisessa muutakin kuin rinnat ja niiden koon.
t. Itsekin hyvin pienirintainen enkä silti halua silikoneja
Jos kerta olet niin ylpeä naisellisuudestasi (tällä oletan, että sinulla on niitä kuuluisia muotoja jonkin verran siinä rintakehän kohdilla), niin miksei voi antaa muidenkin hankkia niitä naisellisia muotoja vaikka sitten silikonin muodossa? Kaikki kun eivät ole naisellisia ja se voi oikeasti häiritä monen elämää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:01"]
Jos kerta olet niin ylpeä naisellisuudestasi (tällä oletan, että sinulla on niitä kuuluisia muotoja jonkin verran siinä rintakehän kohdilla), niin miksei voi antaa muidenkin hankkia niitä naisellisia muotoja vaikka sitten silikonin muodossa? Kaikki kun eivät ole naisellisia ja se voi oikeasti häiritä monen elämää.
[/quote]
Tarkoittaako naisellisuus sinulle samaa asiaa kuin (isot) rinnat??
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:51"]
[/quote]
Sinähän tässä loukkaat kaikkia hyvin pienirintaisia, kun väität heidän näyttävän lapsilta. Haloo, tissitkö ne ovat ainoa asia, joka saa aikuisen naisen näytämään naiselta? Ja täyttä puppua tuo, etteikö pienirintainen saisi poikaystävää. En tiedä millaisten amisteinien kanssa sinä vielä pyörit, mutta kunhan kasvat aikuisemmaksi huomaat, että kyllä miehilläkin on monenlaisia mieltymyksiä ja fiksu mies näkee naisessa muutakin kuin rinnat ja niiden koon.
t. Itsekin hyvin pienirintainen enkä silti halua silikoneja
[/quote]
Puhuin tässä RINNATTOMISTA naisista. Eli niistä joilla ei ole sitä pienintäkään AAA-kuppia. Jos tämän lisäksi on vielä lyhyt eikä vielä täyttänyt 50 vuotta, niin varmasti tullaan paikassa jos toisessa luulemaan lapseksi. Aina saa olla todistelemassa ikäänsä ja henkkaritkin näytettyään sitä epäillään. Ja joo miehillä on monia mieltymyksiä, mutta fakta nyt vaan on, että aika hemmetin pieni prosentti tykkää rinnattomasta vartalosta. Niistä pienistä rinnoista tykkääviä kyllä löytyy, mutta se, että täysin rinnaton vartalo olisi se unelmien kroppa, niin se on kyllä hemmetin harvinaista. Siinä menee koko elämä, jos sellaista miestä meinaa etsiä.
No jotkut joutuu parantamaan huonoa itsetuntoa tuollaisin keinoin. Nautitaan me hyvällä itsetunnolla varustetut naiset luonnollisesta kauneudestamme :)
Ap jatkaa..
olin ennen lasten syntymää 165/50kg ja rinnat a-kuppi. Silti olen aina saanut miehen kuin miehen ja minua on aina kehuttu seksikkääksi.
Raskauksien jälkeen rintani turposivat D-kuppiin, vaikka en imettänyt. Silloin tajusin ettei isot rinnat ole minun juttu. Nyt painan 55kg ja rinnat c-kupit ja minun puolesta saavat vieläkin pienentyä.
Sen verran olen suihkuissa ja pukuhuoneissa nähnyt alastomia naisia ettei täysin luonnollisen näköisiä silikonirintoja ole olemassakaan :) mutta alkuperäisellä viestilläni tarkoitin nimenomaan sellaisia ylisuuria palloja jotka on puristettu yhteen :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:01"]
[/quote]
Tarkoittaako naisellisuus sinulle samaa asiaa kuin (isot) rinnat??
[/quote]
Oletin tässä ap:n tarkoittavan naisellisuudella niitä naisellisia muotoja vartalossa. Tokihan naisellisuus on myös eleitä yms. Mutta monesti sillä viitataan juuri sopivaan rasvakerrokseen jaloissa, naisellisen pyöreisiin muotoihin ja juu siihen, että on rinnat vaikkakin edes jonkinlaiset.
Suurimmalla osalla naisista on rinnat, joten tokihan se on epänormaalia jos niitä ei ole.
Kaikki silikonit ovat huomattavasti paremmat kuin roikkuvat ketunnokat.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:06"]
No jotkut joutuu parantamaan huonoa itsetuntoa tuollaisin keinoin. Nautitaan me hyvällä itsetunnolla varustetut naiset luonnollisesta kauneudestamme :)
[/quote]
Niin mutta miehenne eivät nauti. Ei tartte sitten itkeä, kun mies alkaa katselemaan nuorempaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:14"]Kaikki silikonit ovat huomattavasti paremmat kuin roikkuvat ketunnokat.
T. Mies
[/quote]
Kukahan "onnekas" sinut omakseen saa :D
Missä piireissä sä oikein liikut, jos melkein puolilla naisista on silikonit? Muistan miten Martina Aitolehteä pilkattiin, kun hän meni laukomaan samanlaisen kommentin.
Mä en ainakaan usko tuntevani yhtään naista jolla on silikonit, ja muutenkin selvästi erottuvia silikoneja näkyy niin harvoin, etten edes tietäisi nähneeni silikoneja oikeassa elämässä jos en olisi koskaan nähnyt esim. viidakontähtöstyrkkyjä joilla tiedän olevan silikonit.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:06"]
[/quote]
Niin mutta miehenne eivät nauti. Ei tartte sitten itkeä, kun mies alkaa katselemaan nuorempaa.
[/quote]
Miksi pitää tehdä asioita miesten mieliksi?? Jos jollekin eu riitä mun b-rinnat niin saa mennä. Jostain löytyy taatusti mies jolle ne kelpaa, itseni lisäksi :)
En olisi päivääkään miehen kanssa jolle kuppikoko on tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:07"]
Ap jatkaa..
olin ennen lasten syntymää 165/50kg ja rinnat a-kuppi. Silti olen aina saanut miehen kuin miehen ja minua on aina kehuttu seksikkääksi.
Raskauksien jälkeen rintani turposivat D-kuppiin, vaikka en imettänyt. Silloin tajusin ettei isot rinnat ole minun juttu. Nyt painan 55kg ja rinnat c-kupit ja minun puolesta saavat vieläkin pienentyä.
Sen verran olen suihkuissa ja pukuhuoneissa nähnyt alastomia naisia ettei täysin luonnollisen näköisiä silikonirintoja ole olemassakaan :) mutta alkuperäisellä viestilläni tarkoitin nimenomaan sellaisia ylisuuria palloja jotka on puristettu yhteen :)
[/quote]
Se on mukavaa, että sinä olet aina saanut miehen kuin miehen. Kaikki eivät saa. Kaikilla ei ole mitään A-kupin rintoja, vaan joutuvat tyytymään elämäänsä rinnattomina. Jos on täysin rinnaton, niin ne silikoni todellakin näkyvät, koska sitä omaa löysää ihokerrosta ei ole tarpeeksi. Anna jo olla ap ja lopeta tuo silikonien haukkuminen. En minäkään ymmärrä, miksi jotkut hyvänmuotoiset ja kiinteät A-B kupin rinnat omaava hankkisi silikonit, mutta joillakin voi oikeasti olla hyvä syy siihen. Jos ei ole ikinä elänyt elämäänsä täysin rinnattomana, niin ei sitä tuskaa voi kokea. Eihän kaikki rinnattomia se rinnattomuus häiritse, mutta niitä joita häiritsee, niin heille kyllä suon ne silikonirinnat. Se on pieni vaiva onnellisuudesta.
Luomuista valittavat miehet voisivat hankkia itselleen ne silikonit, jos ne kerran niin välttämättömät ovat seksuaalisen suoriutumisen kannalta. Ne kulkisivat kätevästi mukana ja samaan hintaan tulisi kumppaninkin fantasioiden toteuttamiseen ihan uusi temmellyskenttä.
No enpä kiinnitä huomiota toisten naisten rintoihin, eipä ne vaatteiden läpi näy mitä siellä alla on. Joten ei kiinnosta.