Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihminen olla osa-aikanarsisti?

Vierailija
20.08.2021 |

Minussa on paljon narsistin piirteitä, ja olen kuullut samanlaista palautetta myös muilta.

Minulla on kuitenkin tunnepurkausteni vaimennuttua tapana syyttää asioista itseäni eikä muita, ja myönnän sen myös muille, kadun (aidosti) käytöstäni ja häpeän toimintaani.

Ehkä olen muuten vain luonnehäiriöinen? Minun toimintatapani ja sisäinen kokemukseni ovat ristiriidassa. Kun olen vuorovaikutuksessa muiden kanssa, käyttäydyn epätasapainoisesti (en aina, mutta silloin jos impulssikontrolli pettää). Oman pääni sisällä olen kuin eri ihminen - aika tasapainoinen, asioita eri näkökulmista ymmärtävä, empatiaa kokeva, enkä tunne että maailma olisi minua vastaan tai minä sitä vastaan tai että minua kohdeltaisiin epäoikeudenmukaisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olet epävakaa tai huomiohakuinen persoona, ne kuuluu samaan ryhmään kuin narsisti. 

Vierailija
2/5 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressitilanne voi laukaista narsistisen käytöksen, kun muutoin jaksaa käyttäytyä.

Ja tietenkin narsku on omasta mielestään tasapainoinen. Hänhän on aina oikeassa.

Vierailija
4/5 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydytkö kaikkien kanssa samalla lailla?

Vierailija
5/5 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävakaa , narsisti EI KOSKAAN tunne häpeää. Narsistinen käytös pohjautuu häpeän piilottamiseen. Eikä voi olla osa-aika narsisti , narsistilla on kulissit jotka kiiltää ja helvetti kulissien takana. Ei narsisti osaa kyseenalaistaa huonoja tekojaan , koska on mielestään aina oikeassa. Muut ovat väärässä kun ei hypi narsistin pillin mukaan.