Ootko koskaan laittanut vahingossa viestiä väärälle henkilölle?
Mä oon pari kertaa. Miehelle tarkotettuja menny mun ystävälle. Ei mitään pahoja, mutta tähän ystävään liittyviä kyllä. :-/
Kommentit (14)
Kavereitten kanssa heitettiin läppää että eräässä paikassa ei voi harrastaa seksiä
-menin ja panin puoli rändöm jätkää tässä kyseessä olleessa paikassa ja ajattelin kertoa kavereille että myytti rikottu. piti mennä kavereitten keskusteluun mutta meni keskusteluun jossa koko perhe, äiti, isä ja sisarukset...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:06"]
Joo jonkun juoruviestin liittyen tähän tyyppiin, kenelle viesti sitten vahingos meni. Oli vissiin niin nolo juttu, että en enää kyllä edes muista keneen se liitty ja ketkä oli asianosaiset tai miten nolo viestinsisältö... Ilmeisesti humalassa jotain jos näin unohtanut koko homman. Muistan kuitenkin että minulle loukkaannuttiin, oikeutetusti...
musta tuntuu, että mulle tuli nyt "väärään osotteeseen tekstaria"!! No helvetti haluaisin ajatella niin!! Mutta ei vit, tää on vaan nyt niin karua kun ok miehestä paljastu idiotismi, josta ei ole paluuta!!! Siis ollaan ihan normaalisti nähty pari kertaa. Ny sitte krapulaviestiä pani (nimenomaan pani), että "näin eksä-huoraa, joka sano että "sulla on niin iso ja aina kova" johon mä sanoin "oisko kannattanu miettiä sitte eka ennenku petit".... WIIIIH!!!! TÄN mä NIIN halusin kuulla!! Tähän asti kiva ja normaali mies laittaakin friikkiviestejä, josta oli pakko tulla ilmi kuinka ISO hänellä on. Anna mun luojani kaikki kestää... Vastasin vaan että "en tiiä kauhistella vai ihastella! LOL. Älä vaan laita kuvaa siitä". Oli muuten viimenen viesti tuolle tyypille.
MITÄ VITTUA MIEHET!!!???
[/quote]
en saanut MITÄÄN selvää jälkimmäisestä
Montakin kertaa mennyt väärälle,ei onneksi mitään pahoja. Kerran juttelin mieheni kanssa että olisi kiva nähdä pitkä aikasta kaveriani et pistän hälle viestiä millon nähtäs..noh..mieheni puhelin sit piippaili ja olin lähettänykin viestin miehelleni :)
Vuosia sitten alaikäisenä olin menossa kaverini luokse yökylään ja luvassa oli tietenkin teinikännit. Tekstasin kaverilleni tyyliin "Oon tulossa, saiks hommattuu ne juomat ja askin??" (tupakka-askista siis kyse), mutta onnistuin lähettämään tämän tietenkin hyvin alkoholivastaiselle äidilleni :). Lähetin äkkiä perään pitkän selityksen, että piti mennä kaverille ja pyysin häntä tuomaan kaupasta limpparia ja jonkun sisupastilli-askin. En saanut ikinä vastausta ja tästä ei puhuttu koskaan. Äiti oli seuraavana päivänä kovin nyrpeä ja hiljainen kun raahauduin yökylistä kotiin. Ei tainnut olla epäselvää mitä olin ollut tekemässä...
Joo jonkun juoruviestin liittyen tähän tyyppiin, kenelle viesti sitten vahingos meni. Oli vissiin niin nolo juttu, että en enää kyllä edes muista keneen se liitty ja ketkä oli asianosaiset tai miten nolo viestinsisältö... Ilmeisesti humalassa jotain jos näin unohtanut koko homman. Muistan kuitenkin että minulle loukkaannuttiin, oikeutetusti...
musta tuntuu, että mulle tuli nyt "väärään osotteeseen tekstaria"!! No helvetti haluaisin ajatella niin!! Mutta ei vit, tää on vaan nyt niin karua kun ok miehestä paljastu idiotismi, josta ei ole paluuta!!! Siis ollaan ihan normaalisti nähty pari kertaa. Ny sitte krapulaviestiä pani (nimenomaan pani), että "näin eksä-huoraa, joka sano että "sulla on niin iso ja aina kova" johon mä sanoin "oisko kannattanu miettiä sitte eka ennenku petit".... WIIIIH!!!! TÄN mä NIIN halusin kuulla!! Tähän asti kiva ja normaali mies laittaakin friikkiviestejä, josta oli pakko tulla ilmi kuinka ISO hänellä on. Anna mun luojani kaikki kestää... Vastasin vaan että "en tiiä kauhistella vai ihastella! LOL. Älä vaan laita kuvaa siitä". Oli muuten viimenen viesti tuolle tyypille.
MITÄ VITTUA MIEHET!!!???
Kerran nuorempana lähetin vahingossa äidilleni. Viesti koski itsetuhoisia ajatuksia.. Onneksi huomasin heti ja juoksujalkaa menin sanomaan äidille että lähetin vahingossa viestin sulle minkä piti mennä kaverille, voinko poistaa sen? Huh. En edes halua kuvitella mitä äitini olisi viestistä sanonut.
En, mutta mulle on tullut viesti jonkun hevosen siittämisajasta ja kun en huomannut viestin saapumista, niin myöhemmin puhelukin saman aiheen tiimoilta, soittajana joku simpsakka nuori heppaneito. Jouduin sit toteamaan, että en voi tällaista asiaa sopia, kun ei mulla ole edes hevosta. Mulla oli vieläpä sama etunimi kuin kyseisen siittäjänaisen tavoittelemalla henkilöllä, joten puhelu oli kyllä melko omituinen :)
Pikkusiskoni teki fb profiilin n. 10 vuotiaana ja pistin tälle viestiä että kenen kanssa on tehnyt facebookkiin profiilin ja ikäraja on 13v niin et kyllä ole tarpeeksi vanha sinne
Noh, painoin lähetä kun huomasin että vastaanottaja oli silloisen poikaystäväni isä, 50v facebookvastainen. Siskon ja exän isän nimissä tosiaan on yhden kirjaimen ero.
En keksinyt muuta kuin hädissäni sammutin puhelimen ja heitin sen lattialle :D Ollin silloin poikaystävän vahempien luona ja viestin luettuaan tämä mies sitten tokaisi että ei ole tehnyt mihinkään mitään profiilia, mutta kiitos kuitenkin huolenpidosta vaikka hän on mielestään jo täyttänyt 13. Onneksi tajusi kyseessä olleen vahinko, mutta nolotti kyllä kamalasti :D
Jos on mennyt väärään ositteeseen niin toivon, että ilmoitat minulle ja kerrot oikean syyllisen. Minulla on 4 ihmistä listalla ja ykkösenä olet sinä N. Jos siis olet syytön niin toivon, että otata yhteyttä etten hauku väärää puuta. Sitten sinä syyllinen, onko sinulla kiva työpaikka? Jos on paljon mennettettävää on aina heikommalla. Joitakin tietokoneen kaivelu operaatioita ja ip hip hurraa juhlia on helppo aloittaa, mutta lopputulosta et tiedä.
Olet tehnyt kaksi mokaa jolla voi olla kauaskantoiset seuraukset.
Oikea henkilö kyllä ymmärtää tämän viestin.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:15"]Pikkusiskoni teki fb profiilin n. 10 vuotiaana ja pistin tälle viestiä että kenen kanssa on tehnyt facebookkiin profiilin ja ikäraja on 13v niin et kyllä ole tarpeeksi vanha sinne
Noh, painoin lähetä kun huomasin että vastaanottaja oli silloisen poikaystäväni isä, 50v facebookvastainen. Siskon ja exän isän nimissä tosiaan on yhden kirjaimen ero.
En keksinyt muuta kuin hädissäni sammutin puhelimen ja heitin sen lattialle :D Ollin silloin poikaystävän vahempien luona ja viestin luettuaan tämä mies sitten tokaisi että ei ole tehnyt mihinkään mitään profiilia, mutta kiitos kuitenkin huolenpidosta vaikka hän on mielestään jo täyttänyt 13. Onneksi tajusi kyseessä olleen vahinko, mutta nolotti kyllä kamalasti :D
[/quote]
Ai että mä nauran tälle täällä... kertokaa lisää!
Laitoin kerran vahingossa ystävälleni viestin joka oli tatkoitettu poikaystävälleni. Viestissä oli jotenkin näin - Hei sinä kuuma kolli, kiinnostaisiko illalla vähän peuhailla peiton alla? Imisin mielelläni isoa kaluasi ;)
Ja tosiaan lähettelin paljon viestejä kaverilleni niin tuokin tuli niin automaattisesti lähetettyä hänelle. Mokoma jaksaa vieläkin vitsailla asialla ja kysyykin usein että haluanko tänäänkin peuhailla peiton alla :D Nolotti.
Up