Millä kyydillä Bangkokista Cha Amiin 3.11.14 ?
Kyselemme teiltä kokeneemmilta vähän kyytivinkkejä. Menemme tällä kertaa omatoimisesti neljän viikon reissulle. Viimeisen viikon vietämme Bangkokissa ja lennot+hotellit on jo hommattu. Taksilla tietysti pääsee...mutta kertokaahan vinkkejä! Olisiko silloin muitakin suomalaisia menossa samalle suunnalle Finnairin lennolla? Englanninkieli luonnistuu hyvin. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen! :)
Kommentit (4)
Hyvä, kiitos vinkistä! Kyllä se kyytipuoli sitten järjestyy, kun on noin hyvät yhteydet. Jos joillakin on sama suunta tuolloin, niin kirjoitelkaapa reissupariskunnalle. Monta kertaa olemme Thaimaassa käyneet, mutta vain muutaman päivän kierrelleet Bangkokissa. Mutta kysyvä ei tieltä eksy! :):)
Victory monumentiltä (skytrain pysäkki) lähtee suunnilleen tunnin välein minibusseja hua hiniin. Itse oon mennyt sinne tällaisella ja sitten huahinin bussipysäkiltä hypännyt "joukkotaksiim" tai sitten omaan taksiin, jolla hotelliin. Kaveri/naisporukalla omatoimisesti liikuttu ja hyvin uskalsi matkustaa:)
Bussikyyti onkin hyvä ehdotus - kiitos! Onkohan Bkk:sta useampi kuin yksi vuoro /pv siihen suuntaan? Tosin olemme jo aamulla kentällä, joten ajoissa ollaan liikkeellä. Tietysti matkatoimistojenkin bussikyytejä voi norkoilla, vaikka olemmekin omatoimimatkalla. Varmaan ottavat maksua vastan kyytiin hekin. Ihan tuntemattomaan taksiin kun ei kehtaisi ihan tolpalta hypätä! Eräs reipas eläkeläispariskunta tosin tekee niinkin ja hyvin on mennyt tähän asti... Jostain kun löytyisi hyvä ja tuore Cha Am/Hua Hin keskustelupalsta. Onhan meitä sinnepäin reissuun lähtijöitä taas tänäkin syksynä, jollei naapurimaan pomo toisin määrää!?!
Bussilla itse menimme, suosittelen!