Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastus särki sydämeni

Vierailija
14.09.2014 |

Minun ja ihastukseni välillä on ollut jännitettä jo pitemmän aikaa. Ilmeet, eleet, kosketukset... Jotenkin olen ollut siinä uskossa, että ihastus olisi ollut molemminpuolista.

Olimme samoissa juhlissa ja välimme vaikuttivat aluksi olevan ennallaan. Sitten aivan yhtäkkiä minusta tuli miehelle kuin ilmaa, ja hän alkoi huomioida toista naista ja vietti koko loppuillan hänen kanssaan. Olen niin hämmentynyt ja ymmälläni. Oli kulunut jo jonkin aikaa siitä, kun näimme viimeksi, ja olin odottanut kohtaamistamme kauan. Olin jo päättänyt kertoa tunteistani miehelle sen illan aikana, mutta en sitten kuitenkaan enää pystynyt.

Sydämeni on särkynyt, enkä voi lakata miettimistä, miksi mies muutti aivan yhtäkkiä käytöstään minua kohtaan. Kohtalotovereita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aikailit, miehen on niin hätäsiä, et just eikä vuoden päästä.

Vierailija
2/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:48"]

Mitäs aikailit, miehen on niin hätäsiä, et just eikä vuoden päästä.

[/quote]

Ehkä olet oikeassa. Eniten ihmettelen tosin sitä, miten miehen käyttäytyminen minua kohtaan muuttui ihan totaalisesti kesken illan. Tietääkseni en loukannut tai suututtanut häntä mitenkään. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi, että toisen naisen kanssa olisi makuja eikä halunnut pilata niitä huomioimalla sinua.

Vierailija
4/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus ei särje sydäntä. Rakastus voi sen tehdä.

Vierailija
5/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Voihan siihen olla jokin ihan ymmärrettävä syy tai ehkä joku väärinkäsitys teidän välillänne. Et ainakaan menetä mitään vaikka kysyisitkin.

Vierailija
6/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi minullekin! Luulin että tunne oli molemminpuolinen mutta ilmeisesti hän oli vain hieman ihastunut ja halusi seksiä. Minä taas jo ehdin rakastua ja siksi sydän särkyi.

Se koskee, tiedän sen! Voima-haleja sinulle! Sure kunnolla ja sitten menet eteen päin, eikö niin?

Joskus sitä vaan tekee vääriä tulkintoja, ei voi mitään. Itseään kohtaan pitää kuitenkin olla armollinen eikä sättiä itseään liiallisesti. Elämä on epistä, toisinaan. Se vain on hyväksyttävä.

Vierailija
7/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nuoria? Itselle tuli mieleen, että mies olisi bongannut jonkun paremman näköisen tai helpomman tapauksen kuin sinä ja iski kiinni. Kuulostaa vähän pelimieheltä. Kerta et häntä mitenkään loukannut illan aikana.

Usein olen nähnyt sitä, kun joku mies on eka tyttö A:n kimpussa, mutta jossain vaiheessa neiti B alkaa kiinnostamaan enemmän ja loppuilta käytetään B:n liehittelyyn.

Vierailija
8/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:12"]

[/quote]

No sitten se oli rakkautta.

Mulla samanlainen kokemus, tosin homma vähän pidemmällä, ja minäkin luulin todellakin ihastuksen olevan molemminpuolista, koska mies teki kaikenlaisia hurmaamiseleitä ja oli niiden suhteen aloitteellinen (mä ensin vain ihan kohteliaisuuttani annoin hänelle huomiotani). Sitten kun mies "vastasi" siihen hurmaamiselkein mä ihastuin totaalisesti ja menin kuvittelemaan, että siitä tulisi jotain jos mä vain haluan, koska olen vähän sellainen huono antamaan vastakaikua, mutta olin tosi onnellinen kun tässä suhteesa se ei tuntunut olevan ongelma. 

Mutta sitten kun kerroin olevani ihastunut niin mies sanoi: "mä en tunne samoin." 

Vierailija
9/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:14"]

[/quote]

No sitten se oli rakkautta.

Mulla samanlainen kokemus, tosin homma vähän pidemmällä, ja minäkin luulin todellakin ihastuksen olevan molemminpuolista, koska mies teki kaikenlaisia hurmaamiseleitä ja oli niiden suhteen aloitteellinen (mä ensin vain ihan kohteliaisuuttani annoin hänelle huomiotani). Sitten kun mies "vastasi" siihen hurmaamiselkein mä ihastuin totaalisesti ja menin kuvittelemaan, että siitä tulisi jotain jos mä vain haluan, koska olen vähän sellainen huono antamaan vastakaikua, mutta olin tosi onnellinen kun tässä suhteesa se ei tuntunut olevan ongelma. 

Mutta sitten kun kerroin olevani ihastunut niin mies sanoi: "mä en tunne samoin." 

[/quote]

Tässä oli melko pitkä aikajänne eikä miehellä ollut muita tuon jälkeenkään. Mutta silti piti särkeä mun sydän, enkä ole edes ainoa sain jälkeenpäin tietää. 

Vierailija
10/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttu tunne! :(

Vierailija
11/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksistanne. Surullinen fiilis, koska hän tuntui sielunkumppanilta. :( Ilmeisesti hän ei tuntenut samoin.

Ja ihan kuin kääntääkseen puukkoa haavassa hän kehtasi vielä laittaa jälkeenpäin vielä viestin, jossa kehui kyseisiä juhlia. :( Ihme että edes muisti minun olevan olemassa.

Taidan kuulostaa melko katkeralta. -Ap

Vierailija
12/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:13"]

Kiitoksia vastauksistanne. Surullinen fiilis, koska hän tuntui sielunkumppanilta. :( Ilmeisesti hän ei tuntenut samoin.

Ja ihan kuin kääntääkseen puukkoa haavassa hän kehtasi vielä laittaa jälkeenpäin vielä viestin, jossa kehui kyseisiä juhlia. :( Ihme että edes muisti minun olevan olemassa.

[/quote]

Ei tainnut olla kovin kummoinen ihastus jos et edes kehtaa kysyä, että mitä helvettiä, mies!

Vierailija
13/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedätkö mitä hänen ja sen toisen välillä on, eli jos ei mitään niin selvittäisin sitten että mistä oli kysymys. 

Vierailija
14/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:13"]

[/quote]

Ei tainnut olla kovin kummoinen ihastus jos et edes kehtaa kysyä, että mitä helvettiä, mies!

[/quote]

No, älä nyt, ei kaikki ole ihastuneinakaan kauhean omistushaluisia.

Vierailija
15/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:56"]

Niin kävi minullekin! Luulin että tunne oli molemminpuolinen mutta ilmeisesti hän oli vain hieman ihastunut ja halusi seksiä. Minä taas jo ehdin rakastua ja siksi sydän särkyi.

Se koskee, tiedän sen! Voima-haleja sinulle! Sure kunnolla ja sitten menet eteen päin, eikö niin?

Joskus sitä vaan tekee vääriä tulkintoja, ei voi mitään. Itseään kohtaan pitää kuitenkin olla armollinen eikä sättiä itseään liiallisesti. Elämä on epistä, toisinaan. Se vain on hyväksyttävä.

[/quote]

niin sydämellinen ja ihana vastaus!

Ja Halit sulle ap!!

Vierailija
16/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Päivän ylimielisin kommentti by far. En ole koskaan rakastunut vaan ihastunut, mutta nekin epäonnistuneet ihastumiset on jättäneet niin syvät jäljet että jumalauta. Jotkut meistä kokee tunteet vaan voimakkaampina :')

Vierailija
17/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs naiset on sinisilmäisiä. mies ei ilmeisesti ollut sinuun läheskään yhtä ihastunut kuin sinä häneen.. ei pidä sinua elämän rakkautenaan, joten jatkoi saalistamista. kohdalle osui kiinnostavampi nainen.. ja koska otti hänet, kertoo vain sen ettei ollyt yhtään kiinnostunut sinusta.

Vierailija
18/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:41"]

[/quote]

Päivän ylimielisin kommentti by far. En ole koskaan rakastunut vaan ihastunut, mutta nekin epäonnistuneet ihastumiset on jättäneet niin syvät jäljet että jumalauta. Jotkut meistä kokee tunteet vaan voimakkaampina :')

[/quote]

No huonosti menee jos pelkkä ihastuminen laukaisee niin syvät jäljet... Ei miehet tuollaisen kanssa uskalla seurustellakaan.

Vierailija
19/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

No huonosti menee jos pelkkä ihastuminen laukaisee niin syvät jäljet... Ei miehet tuollaisen kanssa uskalla seurustellakaan.

[/quote]

Miksei uskalla? Eikö ne rakasta?

Vierailija
20/30 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja mistäs päättelit etten ole seurustellut? :D Mitä hittoa nyt taas.

Tunteet ja suhdestatus ei aina mene yksi yhteen, kuten varmasti jokainen aikuinen ihminen hyvin tietää.