Oletko saanut tänään munaa?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:37"]Perjantaina kahdesti, lauantaina kerran, tänään kerran ja parin tunnin kuluttua uudestaan :) t. Kahden lapsen äiti
[/quote]
Ei taida työelämä paljoa painaa?
Söin aamulla kaksi paistettua munaa, tein omeletin sunnuntain kunniaksi. Hyvää oli!
Vaimo keitti tänään munia eli olen saanut munaa.
Piti ootella iltaan saakka ihan sen takia että pääsee sanomaan että juu, ja just nyt. Läppäri on nenän edessä, peppu on pystyssä ja mies ahkeroi takana ;-)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:46"]Piti ootella iltaan saakka ihan sen takia että pääsee sanomaan että juu, ja just nyt. Läppäri on nenän edessä, peppu on pystyssä ja mies ahkeroi takana ;-)
[/quote]
Hyvä ettet petä meitä.... mikä tilanne?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:33"]En, enkä kyllä haluakkaan. Jollekkin kivalle satakunnasta olevalle tytsälle voisin sitä kyllä "tyrkyttää" . ;)
T: M31w
[/quote]
No katos olen yhä puutteessa ja asun Porissa ikääkin meillä on samat 31 mmmh.
[/quote]
No ehkäpä meiän tarvis sit treffata. ;)
T: M31w
Kyllä, naapurilta sain paketillisen kananmunia.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:46"]Piti ootella iltaan saakka ihan sen takia että pääsee sanomaan että juu, ja just nyt. Läppäri on nenän edessä, peppu on pystyssä ja mies ahkeroi takana ;-) [/quote] Hyvä ettet petä meitä.... mikä tilanne?
[/quote]
Rauhallisesti mennään tässä vaiheessa...
Olen saanut viimeksi muistaakseni helmikuussa.. pienen tytön yh, tuolloin tuli ero..
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:46"]Piti ootella iltaan saakka ihan sen takia että pääsee sanomaan että juu, ja just nyt. Läppäri on nenän edessä, peppu on pystyssä ja mies ahkeroi takana ;-) [/quote] Hyvä ettet petä meitä.... mikä tilanne?
[/quote]
Alkaa vauhti kiihtymään... Odotan vielä hetken ja alan sitten avittamaan itseäni kädellä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:37"]Perjantaina kahdesti, lauantaina kerran, tänään kerran ja parin tunnin kuluttua uudestaan :) t. Kahden lapsen äiti
[/quote] Lasten isältä vai?
[/quote]
Jepp :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:37"]Perjantaina kahdesti, lauantaina kerran, tänään kerran ja parin tunnin kuluttua uudestaan :) t. Kahden lapsen äiti
[/quote]
Ei taida työelämä paljoa painaa?
[/quote]
Tjaa. Olen vielä vanhempainvapaalla koska nuorin on vasta 6kk. Mies kokopäivätöissä.
Olen. Aamiaispöydässä.