Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia oireita teillä on tullut pahoista niskajumeista?

Vierailija
14.09.2014 |

Itselläni on käsi koko ajan jotenkin voimattoman tuntuinen, ei kohtauksittain vaan koko ajan. Epäilen johtuvan niskajumista. Mitä muita oireita jumiutuneet niskat voivat aiheuttaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniä, pää ei käänny ja pahimmillaan tulee noidan nuoli niskaan. Tässä parasta aikaa niska jumittaa niin, ettei pää kohta käänny.

Vierailija
2/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luultavasti niskoista johtuen oikea käsi puutuu välillä. Ei ole koko ajan puuduksissa mutta jos esim.olen koneella pitkään niin tuntuu sormet epänormaaleilta ja puutuneilta. Luulen johtuvan yläkropan jatkuvasta "jumista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä veti jalan tunnottomaksi, pitkään ramppasi lääkärissä, tuomio oli aina iskias, kunnes hieroja sanoi heti että johtuu niskasta, eikä kuulemma ollut idea niska kipeä.
Itsellä oli kerran niin että aina kumartuessa lähti näky ja iski sellanen vihlaisu aivoihin.

Vierailija
4/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi kysypä vaan! Mä jouduin neuron päivitykseen ja siel tehtiin kaikki kuvannukset ja s-y-punktio jne mut niskajumista johtuivat nämä: kasvojen puutuminen, silmähermon nykiminen, pääkipu, outo pään sivulla oleva paineen tunne, käsien puutuminen, rintarangan kiputila, selkäkipu, hartiakipu... Silmähermon nykiminen oli niin voimakasta välillä, että alkoi tulla tunne että näössäkin on vikaa. Siis tyyliin näkökentän hämärtyminen. Tämäkin neurolla selvitettiin ja kävin myös silmälääkärissä. Kun sit aloitin huolellisen niska-hartiajumpan, oireet helpottivat 2-3 kuukaudessa lähes kokonaan. Sijoitin myös laadukkaaseen sänkyyn.

Vierailija
5/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryttää ja keskisormi puutuu mm.

Vierailija
6/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa, korvissa suhisee, silmät kuivuu.

Vierailija
7/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökentän väreilyä. Näkyy sellaista tummaa, ihan niinkuin että vesi kiehuisi. Yleensä väreilyä näkyy kun yrittää kohdistaa katsetta.

Vierailija
8/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus, pahoinvointi, käden puutuminen (aina toispuoleisesti), silmäsärky.

Vierailija
9/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivän päänsänky ja juilimiskohta on ohimonlta korvan takaa niskan kautta hartiaan. Ei auta mikään lääke. Kunnon kännin jeesas kerran, tai oikeastaan hedari vaihtoi paikkaa :)

Vierailija
10/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus, siis sellaista keinuvaa tunnetta paikoillaan ollessa. Huimaus ja näön sumentuminen myöskin seisomaan noustessa.

Vierailija
11/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus, nielemisvaikeudet, päänsärky, raajojen puutuminen, pohjejumit(yeeep), kylmät varpaat ja sormet, rintarangan suoristuminen, silmien kuivuminen ja kipu, näön heikkeneminen, jatkuva pahoinvointi jne... fyssari auttaa!

Vierailija
12/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus, päänsärky.

Vierailija
13/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky. Lievemmissä jumeissa tavallista herkemmin hengästyminen esim juostessa.

Vierailija
14/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutumista, näköhäiriöitä, pyrryttämistä, huonovointisuutta, uni kärsii ja alkaa olemaan äkäinen

Vierailija
15/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva päänsärky, vasemman käden puutuminen ja nyt korvalääkäri epäilee kurkku- ja korvakipujen johtuvan myös niskajumista. Sain juuri lähetteen fysioterapiaan, mitä siellä tehdään? Hierooko fysioterapeutti vai mitä hoitoon kuuluu?

Vierailija
16/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omt -fyssarille. Tarvittaessa käsittelee niskaa eri tavoin ja antaa hyvät jumppaohjeet. Harvemmin hieroo, ainakaan minun niskaongelmiin ei hieronta tai venyttely auta lainkaan.

Vierailija
17/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky. Kasvoja pistelee. Toista kättä pistelee. Huono olo, tai jotenkin pyörryttävä olo, muttei kuitenkaan pyörrytä.

Vierailija
18/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus ja oksentelu

Vierailija
19/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kans huimausta, lähti hieronnalla ja lihaksia rentouttavilla lääkkeillä. Eikä ollut edes niska tai hartiat kipeät

Vierailija
20/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans vahvaa huimausta ja sillon tällön ihan kunnon pyörrytystä jos erehdyn olemaan jossain jumiuttavassa asennossa liian kauan. Viime syksynä menin myös lääkärille varmana korvatulehduksesta, kun molemmat korvat oli vuorotellen lukossa... kävelin vastaanotolta lihasrelaksanttireseptin kanssa ; niskajumista korvatkin meni lukkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan