Ostin vahingossa hajustettuja pikkuhousunsuojia
Ja nyt ku avasin paketin niin koko vessa "tuoksuu" niiltä. Avaamisesta on jo useampi tunti.. Melko voimakkaasti haisevat, ei kyllä yhtään oo mun juttu!
Kommentit (13)
Ostin noita myös kerran vahingossa. Järkyt allergiaoireet jo ekan tuoksusuojan käytöstä, iho punoitti ja kirveli. Mietin myös, että eikö nuo ehkäise sen havaitsemista, että jos jotain on pielessä. Jos valkovuoto alkaa haista pahalle, tarvitaan tulehdusta vastaan lääkekuuri, ei parfymoituja pikkuhiusunsuojia.
Monihan käyttää hajusteita vcssä,on käyttöä kavereilla tai käytä autossa.. Tai pese vaikka t-paidan sisällä neutraaliksi7552.
Mä oon ostanut kanssa. Eipähän tarvii käydä pesulla niin usein.
Voi että! Semmosia pimppi- ja pikkuhousujuttuja, voihh. ;))
Niin? Millainen tuoksu se on? <3 Onko se niinkun kukkapimppi, persikkapimppi, sitruunapimppi,
mehukattipimppi, vaniljasokeripimppi, fariinisokeripimppi vai ehkäpä nougatpimppi? :)
Se haju ei haihdu minnekään kuukausienkaan jälkeen. Heitin ne lopulta roskiin ja nyt näytän omituiselta, kun haistelen sidepaketteja kaupassa.
Oho!:D Tuoksuvatko vaatteiden läpi?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:05"]Oho!:D  Tuoksuvatko vaatteiden läpi?
[/quote]
En ole ainakaan huomannut eikä mieskään ole asiasta mainnut :D
Siis niitä käyttäessähän kriittiset alueetkin alkaa 'tuoksuu' samalle :o Wot... kaikkea ne keksii.Hajustetut wc paperit ja pikkuhousunsuojat. Mitähän seuraavaksi !
Nyt on pakko vastata, että v**** haisee hyvältä!;)
Mä ostin vaniljan tuoksuisia roskapusseja