Miksi sokerittomista limsoista tulee maha kipeäksi?
Joskus olen hakenut oman limsan lähikiskalta jos tarjottavana on ollut vain sokerittomia limsoja. Tiedän, että on röyhkeää, mutta en vain pysty juomaan sokerittomia.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:50"]Aspaetaami!
Mulla tulee maha kipeäksi myös täysjyväleivästä, ruisleivästä, margariinista. Pakko syödä vaaleaa leipää ja voita, koska maha ei kestä. Painoa on, mutta mieluummin terve vatsa kuin laiha!
[/quote]
Mulla sama homma ruisleivän kanssa. Menee vatsa ihan sekaisin siitä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:50"]
Aspaetaami!
Mulla tulee maha kipeäksi myös täysjyväleivästä, ruisleivästä, margariinista. Pakko syödä vaaleaa leipää ja voita, koska maha ei kestä. Painoa on, mutta mieluummin terve vatsa kuin laiha!
[/quote]
Jätä se leipäkin pois. Mutta älä voita.
Korvien välinen vaikutus mahdollista myös.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:24"]Korvien välinen vaikutus mahdollista myös.
[/quote]
No kyllä sen huomaa vaikkei tietäiskään et on sokeritonta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:50"]
Aspaetaami!
[/quote]
Niin, laihduttaminenhan on mahdotonta jos ei pysty syömään täysjyväleipää ja ruisleipää.
Makeutusaine tekee sen. Samoin aiheuttaa joillekin löysää ulostetta. Ennemmin sokeria kuin sitä myrkkyä.
Niinpä, makeutusaine se sen tekee. :)
Aspaetaami!
Mulle tulee aspartaamista vatsavaivojen lisäksi migreeni. Puoli litraa sokeritonta limua, siideriä, mehua tms. riittää.