En ymmärrä mitä pahaa on luurin lyömisellä korvaan
Itse teen työpaikkaa hakiessa joskus niin kun törmään selkeisiin kusetusyrityksiin.
Kommentit (7)
Sitä pahaa, että kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu lopettaa keskustelu ennen puhelun katkaisemista.
No hitto, kun joskus on painanut poskellaan väärää nappia, niin puhelu on katkennut. Ainakin alussa, kun ostin kosketusnäyttöpuhelimen. Mummi ja eno ainakin on varmaan aloittaneen BOGIN siitä ja tehneet valitusvirren, kuinka lapsenlapsi (40v akka) ja siskon lapsi löi luurin korvaan.
Aina kannattaa varmuuden vuoksi vetää herneet nenään ja loukkaantua ja suuttua ja kuohuta oikein koko nettimaailmalle, kuinka se teki sen ihan tahallaan ja on huonokäytöksinen paska.
Jaa, tämä ei ollutkaan mitään yleisluontoista keskustelua vaan edelleen sitä tet-jankkausta ties kuinka monennessa ketjussa. No jatkakaa toki. Olen edelleen sitä mieltä, että puhelun katkaiseminen (= luurin lyöminen korvaan) on epäkohteliasta.
Minä en ole telemarkkinointisoittoja pyytänyt, joten en niihin myöskään aikaani tuhlaa. Heti kun olen kuullut, mikä firma on kyseessä, luuri menee kiinni. Pikkulintu istahti langalle ja linja katkesi.....
Puhelinmyyjille joutuu joskus lyömään kun ei muuten usko tai lopeta sitä litaniaa, mitä lukevat palkkansa eteen.
No ei ehkä sinusta tunnu paalta, mutta tietyn yrityksen secretary traineelle ei niin vain tehdäkkään! Tosin nykyään kännyköillä ei voi varsinaisesti edes lyödä puhelinta korvaan, ainoastaan katkaista puhelun ilman että sanoo hei. Ei kuulu sitä luurin läimäytystä.
Se on kuulkaa niin kamalaa, että siitä voipi jäädä ikuiset arvet traineelle jos toisellekin.
No, oikeesti, teiniltä en jaksais loukkaantua. Ainut joka luurin lyömisellä loukkaa, on oma mies, joka kesken riidan katkaisee puhelun. Muuten se nyt on aivan se ja sama mitä tuntematon tekee. Töissä sitä välillä sattuu, sillon ihmetellään hetki, ja jatketaan sitten hommia. Kellä on aikaa hermostua luurin lyömisestä niin paljon, että rustaa blogikirjoituksen ja haukkuu pystyyn TEINIPOJAN.