Miehen viestittely vähentynyt
Ennen tuli n. 10 viestiä päivässä..joskus jopa 50. Nyt tulee max kaksi :(
Kommentit (10)
Jos et ollut itse aktiivinen niin mies päätteli ettei sua kiinnosta?
Niinpä :( eihän tässä oo kesän aikana tullut kuin noin 1000 viestiä
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:53"]Jos et ollut itse aktiivinen niin mies päätteli ettei sua kiinnosta?
[/quote]
Olen mä..hän kyllä sanoi että tulee tilanteita ettei ehdi viestimään...mutta mielessä olen :) ap
Jopa 50 viestiä päivässä? Miten joku kerkee? Tuo pari viestiä on ihan normaalia, jotkut olisi tyytyväisiä jos saisi edes sen verran.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"]Jopa 50 viestiä päivässä? Miten joku kerkee? Tuo pari viestiä on ihan normaalia, jotkut olisi tyytyväisiä jos saisi edes sen verran.
[/quote]
Intensiivistä meilailua.ap
Anna kun arvaan varattu mies ja sillä on jo taas uusi kiinnostuksen kohde, eikä jaksa olla enää yhtä aktiivinen sun kanssa
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"]
Jopa 50 viestiä päivässä? Miten joku kerkee? Tuo pari viestiä on ihan normaalia, jotkut olisi tyytyväisiä jos saisi edes sen verran.
[/quote]
No me vaihdettiin yksin viime yönä hoidon kanssa totaalina melkein 100 seksiviestiä ihan esileikkimielessä. Muutenkin saatetaan vaihtaa keskustellessa monta sataa kerralla kun ei ehditä näkemään tms.
Ei siihen kauaa mene kun on 50 viestiä per naama kasassa!
Tosin, saatetaan olla viikko esim viestittelemättä kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"]
[/quote]
No me vaihdettiin yksin viime yönä hoidon kanssa totaalina melkein 100 seksiviestiä ihan esileikkimielessä. Muutenkin saatetaan vaihtaa keskustellessa monta sataa kerralla kun ei ehditä näkemään tms.
Ei siihen kauaa mene kun on 50 viestiä per naama kasassa!
Tosin, saatetaan olla viikko esim viestittelemättä kokonaan.
[/quote]
No me ollaan viestitelty joka päivä...:) eikä oo mitään muutaman lauseen meilejä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:59"]Anna kun arvaan varattu mies ja sillä on jo taas uusi kiinnostuksen kohde, eikä jaksa olla enää yhtä aktiivinen sun kanssa
[/quote]
Niin no viikonloppuisin hän keskittyy perhe-elämään, kuten minäkin. Ap
Voi ei.