Miehen viettely
Mitäs kivaa keksisin miehelleni illaksi ennen nukkumaanmenoa? Puenko päälle mustaa pitsiä ja hyökkään kimppuun?
Miehet, kuinka haluatte että teidät vietellään?
Kommentit (29)
Jos ei noilla keinoilla niin soita mulle
Mites jos kehuisit miestäsi? Voisi olla aika kova juttu. Ihan noin suusanallisesti.
Meikeläiselle toimisi aivan mahtavasti jos nainen puhuisi mukavasti rumia, mutta sillai kevyesti vihjaillen voisi aloittaa... Arvaa mitä ajattelin tänään, jotain kovaa olis mukava saada...
Yksi pitkä kielisuudelma niin se on siinä. Mun mies on niin helppo kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Ja okei - toimii toisinkin päin :-D
t. N50+
Hymyä, reippautta, ja heleän rohkeasti vain aika suoraa toimintaa ja teet selväksi et haluat! Ni mies kuin mies syttyy väkisinkin! :)
Heität pikkuisen "tuhmasti/röyhkeästi" suoraan jotain tyyliin et haluat munaa.. ni 99% miehistä kovettuu räjähdysmäisesti.
Hyvä ruoka+siihen päälle kylmä olut + kiva mekko päällä ja tietysti ilman pikkuhousuja jos vielä vilautat ja istut viereen niin olen sulaa vahaa ....
mies -30
Pikkuhousut pois ja pieraisu. Eiköhän kuumene.
Näytä tummelipurkkia ja sano että nyt olisi jotain tuhmaa tiedossa kävellessäsi kohti makuuhuonetta.
Mitä typerää siinä jos neuvonta henkilökohtaisesti