Kuinkas tuolla Jere Karalahdella on jo parrassa harmaata?
Kommentit (38)
Mun miehellä on harmaita hiuksia ja on alle 30.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallistahan se on tuossa iässä, monella on jo nuorempanakin (hiuksissa ja/tai parrassa) harmaata.
Se on jotain huumepulveria se harmaa väri vaan.
Mun anopilla oli kauttaaltaan harmaat hiukset jo 65-vuotiaana. Appiukko on nyt 78-v. ja hänellä ei ole harmaita hiuksia kuin ihan vähän. Poikansa on nyt 46-vuotiaana ohimojen hiuksien osalta harmaantunut ja parran pääasiallinen sävy on harmaa. Kaikki elävät tervehenkistä elämää eli monipuolinen ruokavalio sekä liikuntaa, ei päihteitä. Kyllä sen tuosta huushollistakin näkee, että perimän osuutta harmaantumiseen ei voi vähätellä yhtään, pelkillä terveillä elämäntavoilla ei voi harmaantumista estää.
Mitähän se Nanna oikein näkee tuossa Jeressä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallistahan se on tuossa iässä, monella on jo nuorempanakin (hiuksissa ja/tai parrassa) harmaata.
Minusta se on aika seksikästä.
N45
Minä olen harmaampi kuin isäni, mutta hänellä on diabetes. Elämäntavoissa siis kai eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän lie miehellä ÄO?
Olematon!
Mutta henkinen ikä on jotain 15 paikkeilla.
Sillä on jotain patoutumia, sen näkee siitä vaikkei se sanoisi sanaakaan.
Miksi Jeren pitää riehua ja rellestää? Onko se joku alfauroksen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Onpas karun näköinen, varsinkin tämän vuoden kuvassa.
Aivan hirveä! Pimeällä kadulla jos tulis vastaan,karkuun lähtisin. Vaikka kannattaa sitä seuraa muutenkin vältellä.
Ei se muuten, mutta jos ei sittenkään vielä tajua alkaa ajaa partaa niin se on aika säälittävää.
Itsellä tuli jo 28 ikäisenä ensimäiset.
Horkka ja piri ym mömmöt mitä toi saattaa vetää lahoittaa kroopaa sisältäpäin. Tuloksena on sitten just ennenaikainen vanhentuminen.
Toinen esimerkki on toi bulldoggi naama mentula jolla on jo satavuotiaan sisäelimet.