Käytätkö talkkia
Mihin käytät?
Mä käytän nivusiin, kesällä koko vartalolle ohuelti, pysyy kuivana ja sileänä. Välillä käytän meikin kiinnittämiseen, jos haluan että se pysyy kunnolla. Välillä käytän kuivashampoona. Todella monipuolinen tuote.
Kommentit (28)
P1mpsa pysyy freessinä kun laittaa pesun jälkeen vauvatalkkia.
Käytän nivusiin ja tissien alusiin. Hikoilen välillä fyysisessä työssä paljon ja nämä paikat hautuu helposti, kun työvaatteet (joita en valitettavasti saa itse valita) eivät hengitä.
Käytän rintojen alle suihkun jälkeen
Itse käytän fööniä kylmällä asetuksella ensin, ennen kuin laitan nivusiin, pyllistän ja föönään täysin kuivaksi. Sitten talkkia. Toimii varmaan tissienkin kanssa, mutta mun ei tarvitse vielä käyttää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän fööniä kylmällä asetuksella ensin, ennen kuin laitan nivusiin, pyllistän ja föönään täysin kuivaksi. Sitten talkkia. Toimii varmaan tissienkin kanssa, mutta mun ei tarvitse vielä käyttää siellä.
Näyttää varmaan kivalta kun pyllistelet föönin kanssa.
Jos talkki ei aiheuta syöpää, niin voinko korvata leivonnassa jauhon sillä. Siinähän ei ole kaloreita?
Olen kokeillut useita kalliitakin puutereita meikkivoiteen kiinnittämiseen.
Mikään ei toimi yhtä hyvin kuin puhdas apteekin talkki. Sillä tulee kestävä pohja. Siihen päälle kun suihkuttaa vielä kiinnityssuihketta, niin se mahdollinen valkoisuus häviää.
Levitän samalla kostealla beauty blenderillä, kun meikkivoiteenkin. Annan meikkivoiteen imeytyä jonkin aikaa ennen kuin käytän talkkia/puuteria. Siihen päälle sitten kiinnityssuike.
Genitaaliset alueet ja hengitystiehyet 😂