Tupakoivat ja bailaavat äidit ja isät huonoja äitejä
Myönnän, että on provo, mutta toisaalta olen tuota mieltä vahvasti. Hyvin ärsyttävää tavata sellaisia äitejä jotka tupakoivat lapsen lähettyvillä ja naureskelevat kun lapsi kommentoi tupakointia.
Ymmärrän, että joskus on kiva mennä viihteelle, mutta jos se on jatkuvaa niin silloin käy mielessä miksi niitä lapsia on hankittu jos normaali arki niin kamalaa.
Itse en tupakoi ja käytämme alkoholia, mutta todella harvoin. Joku varmaan vetää uskovaisuuden esiin niin en todellakaan ole, mutta kunnioitan perinteisiä ja puhtaita perhearvoja. Tuntuu vaan, että samaa mieltä olevia on vähän.
Saa olla samaa tai eri mieltä:).
Kommentit (13)
Mites jos on töissä viikonloppuiltaisin muusikkona biletyspaikoissa? Pitääkö vaihtaa ammattia?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:06"]Mites jos on töissä viikonloppuiltaisin muusikkona biletyspaikoissa? Pitääkö vaihtaa ammattia?
[/quote]
Joo, sitähän ap just tarkoitti. Olet ääliö
ööh, siis jos lapsilla on kotona toinen vanhempi ja toinen vanhempi käy viihteellä, niin miten se haittaa lapsia? Jos siis eivät näe vanhempaansa kännissä yms? Tupakointia lasten läheisyydessä en mitenkään hyvällä katso, mutta kunhan nyt ei sisällä polta niin ei se ole mikään maailmanloppu.
Mitä tarkoittaa jatkuvasti? Onko esim 1 krt kuussa tai kahdessa jatkuvasti?
Olen samaa mieltä. Itse halveksun lisäksi eronneita vanhempia ja erityisesti niitä, jotka laahaavat lasten kotiin uuden kumppanin yhtä köykäisin perustein kuin muut ostavat sohvan tai kirjahyllyn. Jos on ryssinyt yhden liiton johon on hankittu jälkikasvua kissaemon moraalilla, luulisi osaavan lasten edun nimissä edes sen jälkeen ajatella muutenkin kuin alapäällään. Mutta joku yh-geeni näillä pentutehtailijoilla tuntuu olevan, samaa tuotantoa sukupolvesta toiseen ja rööki näillä toki roikkuu huulessa kun kaljaa kiskotaan kaksin käsin.
Minä tupakoin koska olen tupakoitsija sielultani. En tosin tupakoi lapseni lähellä enkä ole asiasta ylpeä, mutta väitän silti että olen htvä ja läsnäoleva äiti. Kaikissa meissä on omat puutteensa, eikä kukaan ole täydellinen vaikka niin itselleen uskottelisikin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:27"]Minä tupakoin koska olen tupakoitsija sielultani. En tosin tupakoi lapseni lähellä enkä ole asiasta ylpeä, mutta väitän silti että olen htvä ja läsnäoleva äiti. Kaikissa meissä on omat puutteensa, eikä kukaan ole täydellinen vaikka niin itselleen uskottelisikin.
[/quote]
Tupakoitsija sielultaan, voi luoja tätä maailmaa, kaikki sitä kykenevätkin lisääntymään. Minäkin olen läski luonnoltani, rattijuoppo jumalan tahdosta ja murhamies perimältäni, noille en voi mitään mutta äitinä olen maailman paras.
Tupakoin (pyrin kyllä pitämään lapseni kaukana pahasta tavastani) ja käyn viihteellä keskimäärin kaksi kertaa vuodessa. Nämä eivät määrittele sitä millainen äiti olen. Olen läsnäoleva, lasten tarpeet huomioonottava, mielestäni ihan hyvä äiti. En täydellinen (kuten ei kukaan muukaan), mutta riittävän hyvä. :) ja ollaan ihan ydinperhe..
Rillipäiset äidit huonoja äitejä ja tekopyhät-isät "kalliissa" laina-autoissaan" ovat huonoja vanhempia-sori mutta olen sitä mieltä.Rillipää tekopyhä mutsit luulee olevansa mummovaatteissan tukka nutturalla täydellisiä mutseja.HAH nauran teille,säälittävää. Hippi isät "kooleissa" autoissaan laina rahoilla ostettu- haistakaa **** miksi olisitte parempia kuin muut? hah,keskikansaa kaikki olette. ette sen parempia tod.kuin muut,päinvastoin minä halveksin teitä! MÄ vedän röökiä,jes,juon kaljaa,jes,ja käytän hienoja muotivaatteita ja meikkaan enkä ole rapakuntosen näkönen vanha mummo äite! MUT HEI meidän lapset voi hyvin,syö hyvin,näyttää hyvältä,käy koulussa,on fiksumpia kun muut keskiurpot ja osaa käyttäytyä ja käyttää omia aivojaan.Lisäksi ne on ihan iloisia ja onnellisia ihmisiä joilla on paljon kavereita ja menee hyvin! :D ja JOO POLTAN TUPAKKAA JA KÄYN BILEE! ENKÄ OLE MUMMO!!!!!!!!!!!!!!!!
voi luoja,miten ne rillipäiset kykenee lisääntymään?!
Lapsemme ovat jo aikuisia.
Minä ja mieheni olemme aina tupakoineet, siis edelleenkin. Emme tosin sisätiloissa, mutta lasten nähden kyllä.
Lapsemme eivät ole alkaneet tupakoida. Outoa sekin.
Emme ole käyttäneet alkoholia, lapsemme eivät siis ole nähneet meitä humalassa.
Lapsemme käyttävät alkoholia, satunnaisesti, mutta siis käyttävät kuitenkin. Hyvin kummallista.
Mitähän johtopäätöksiä tästä voisi vetää?
ostakaa niille ap mopot tai mopo-autot ja laittakaa mäkeen eikös niin.Pätemisen tarve ja ite niitä joita ei kiinnosta pätkääkään omien mukuloittensa kohtalo :D
Kyllähän siitä isien hyvästä äitiydestä on nyt kovasti ollut puhetta uuden avioliittolain puitteissa. ;)