Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia vahinkoja/mokia sinulle on sattunut humalassa ollessasi?

Vierailija
13.09.2014 |

Oletko sammunut lattiakaivon päälle hana auki? Onko jäänyt ruoka hellalle palamaan? Oletko oksentanut jonkun toisen sänkyyn/vaatekaappiin? Tai kussut? Tuli vain tuosta toisesta ketjusta mieleen...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oksentanut... Vessanpönttöön/ämpäriin. En ole kyllä koskaan mokaillut kännissä muuten kuin kaatanut vahingossa juoman ja laulanut karaokea. Selvinpäin kylläkin olen nolannut itseni.

Vierailija
2/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt pääni takan kulmaan ja puun oksaan. Kaatanut ravintolassa yhden pöydän jossa oli joidenkin drinkit + lukuisia henkisen puolen vammoja joita olen aiheuttanut itselleni ja muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman kersoista vähintään yksi on todennäköisesti tälläinen "kännimoka" :D

Vierailija
4/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin (mies) oli viihteellä, aika kovassa tuubassa ja kotiin tultuaan oli kummissaan kun ovi ei auennutkaan lukosta. No, eipä ihme kun "avaimena" oli vyön soljen piikki... Avovaimo otti lämpimin sylin tuon rymyäjän vastaan.

Vierailija
5/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikouluaikana oltiin risteilyllä ja opettaja oli ottanut niin paljon alkohoolendaalia, että oli horjahdellut ja lopuksi konttaillut lattialla. Naisihminen. O.o

Vierailija
6/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeimmat kännini oli esikoiseni syntymän jälkeen kun kehoni oli viettänyt 1,5 vuotta ilman alkoholipisaaraakaan. En tajunnut miten alkoholiherkkä sitä moisen tauon jälkeen on. Työkaverit pyysivät 20 h risteilylle ja minäpä lähdin. Seisovasta pöydästä hoipuin maitotisseineni hyttiin oksentamaan (poltettuani vielä sikaariakin), pissasin alleni ja juuri kun olin saanut hytissä siivottua itseni oksensin ja pissasin uudelleen niin että pomoni laukun päälle lirisi virtsaani ja matto oli oksennuksessa. Ei kiva. En ole samalla työnantajalla enää :P

Vierailija
7/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin puolitutun miehen syliin. Lipsautin kaverin pettämisestä eteenpäin, mutta siitä ei seurannut mitään onneksi. Muutaman kerran olen kaatunut baarissa, se on aina yhtä noloa. Lähdin baarissa tupakkapaikalta sisälle tupakka yhä kädessä. Muuta ei tule mieleen.

Siihen nähden, miten usein juon, on tapahtunut vähän vahinkoja.

Vierailija
8/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No positiivinen vahinko, ei missään nimessä moka: me saatiin jymyidea aviomiehen kanssa kännissä "tehdään lapsi!".. Arvanette mitä tapahtui 9kk kuluttua... :D tässä sitä ollaan vuosien päästä onnellisina eikä kaduta vaikka alkuun olikin vähän "miten voikin olla, että kertalaakista!"-olo. Seuraavia lapsia onkin suunniteltu vähän enemmän ja ihan selvin päin ^^

Vierailija
9/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut niin kännissä, enkä todellakaan koskaan tule olemaankaan, hyi saatana!

40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi