Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akne ja raskaus

Vierailija
13.09.2014 |

Raskausviikko 16 ja alkaa jo toivo mennä. Tilanne ei ainakaan tästä parane ja viikkoja jäljellä niin paljon ettei vielä niitä viitsi edes laskea. Olen epätoivoinen naamani kanssa. Eli akne puhkesi heti kun plussasin ja nyt tilanne se ettei tätä peitä edes meikeillä. 

Te jotka olette kärsinyt raskausajan aknesta, miten olette sitä saanut pidettyä kurissa? Mikä tähän auttaisi? Kaikki ideat tervetulleita vaikka paljon olen jo kokeillutkin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkesi järkky akne kun lopetin e-pillerit. Siihen auttoi Basiron-voide, jota saa apteekista käsikauppatavarana. Se taitaa olla tujuin aknelääke, mitä ilman reseptiä saa. Just kun olin saanut ihon kuntoon, tulin raskaaksi ja akne palasi. Käytin raskauden aikana Basironia taas, aika maltillisesti tosin. Terkkari oli sitä mieltä, että iholle jäettävät aineet on raskauden aikanakin ok, mutta ihan päivittäin en uskaltanit silti käyttää. Iho oli aika ikävässä kunnossa  johonkin lähemmäs rv 30 asti, minkä jälkeen parantui ihan itsestään ja on ollut tosi hyvänä. Lapsi syntyy tässä lähiviikkoina, saa nähdä taas että reagoiko iho uuteen hormonimuutokseen...

Vierailija
2/2 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tuo Skinoren voide joka on reseptillä, tosin reseptiä en ole saanut nyt raskausaikana joten siitä en ole keskustellut lääkärin kanssa, tiedän kuitenkin että lääkärit kirjoittavat tuota paljon myös raskaana oleville. Totuus on kuitenkin se ettei tutkimuksia mahdollisista haitoista ole. Itsellä myös käsitys että iholle jätettävät aineet ei olisi niin haitallisia, mutta toisaalta taas en uskalla värjätä hiuksiakaan ja deodorantinkin käyttö mietityttää :D

Ehkä tuota tosiaan voisi kokeilla nyt pahimpaan kun ei kuitenkaan koko naamalle laita. On tämä kans tympeä vaiva. Olen kans miettinyt että suottapa tässä viikkoja laskee kun ei sitä tosiaan tiedä kuin ne hormoonit sen jälkeen menee sekaisin.

Löysin jotain juttua netistä myös kirkasvalolampusta että tuosta voisi olla apua myös akneen mutta enpä tiedä. Vähän jo mietin että tässä ollaan jo sen verran epätoivoisia että saatampa käydä huomenna ostamassa lähes 300€.n lampun ihan vain kokeeksi. :D 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme