Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saisiko elämästäsi kuvattua kiiltokuvamaisen blogielämän?

Vierailija
13.09.2014 |

Vai olisiko se enemmän Moumoun näköinen kuin vaikka Mariannan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:26"]

20: Sinä se seuraat ahkerasti blogeja.

[/quote]

Voi kuule, tietäisitkin! #20

Vierailija
2/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kuvattua kiiltokuvaelämää (mitä se sitten ikinä kenellekään tarkoittaakaan).

Vierailija
4/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin. Rappeuttaa elämän todellista laatua joten en tee sitä enää.
Millainen elämä on moumoulla? (en klikkaa blogiin)

Vierailija
5/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En ole yhtä kaunis kuin kauneimmat nuoret bloggaajat, mutta tässä iässä materiaa on jo riittävästi. Kaunis iso omakotitalo, kauniit terveet lapset, hyvässä asemassa mies, varaa matkustella, ostaa kivoja juttuja, eli normaali keski-ikäisen keskiluokkaisen ihmisen elämä.

Vierailija
6/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Rahaa on,upea talo,merkkivaatteita- ja laukkuja,hyvä työ,ihania lapsia ja ihana mies,kalliit autot.

Mutta silti mun elämästä puuttuu jotain ja elämä on ihan kaikkea muuta kuin täydellistä. 

Vierailija
7/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Melkein kenen tahansa elämästä. Ja niin monet elääkin elämäänsä, kulissien varassa tai takana. 

Vierailija
8/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä! Merkkivaatteita ei ole eikä luksuslaukkuja, mutta tyylikkäitä, siistejä asuja. Omakotitalo kivalla perheiden suosimalla alueella, komea mies, jonka kanssa aviossa, söpöt kaksoset, akateeminen ura, paljon ystäviä ja illanviettoja. Todellisuus on hiukan toisenlainen: tasapainoilen uupumuksen reunalla ja kaikkea on nyt vaan liikaa.

Vierailija
9/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo jos olisi tarpeeksi aktiivinen, ja jos rajaisi kuvat todella huolella. Itse en siihen näine hyvineni pystyisi, mutta jos se olisi päivätyöni eikä tarvitsisi muuhun käyttää aikaa niin ehkä sitten.

Vähän sama tilanne kuin kasilla, mutta mieheni ei ole erityisen komea (enkä minä erityisen kaunis). Tarvittaessa kumpaakin saisi kyllä tuunattua kuviin.

Vierailija
10/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi helposti. Vanha hirsitalo kauniilla puutarhatontilla, nätit lapset, käsistään kätevä mies, söpö koira, itse ompelen paljon ja sisustan kotia. Välillä elämä on ollut todella raskasta, koti kuin pommin jäljiltä, parisuhde rakoili jne. Senkin ajan olisi helposti voinut esittää kiiltokuvaelämää netissä. Blogit ei oo kuitenkaan mun juttu.

Vierailija
11/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaupunkilainen keskiluokkainen DINK-pariskunta, joka harrastaa rmatkailua, uoanlaittoa, valokuvaamista ja sisustamista, tapaa paljon ystäviään ja ostaa kohta koiranpennun. 

Check.

Vierailija
12/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi kiiltokuvamaista, mutta saisi sellaista, mitä av:lla kauhistuksella ja antaumuksella ruodittaisiin :).

Blogini olisi kyllä suositumpi kuin näiden yllämainittujen tusinablogit.

Vierailija
13/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi. Meillä ei ole yksikään nurkka koskaan niin siisti että kerkeisi kuvaamaan. Asutaankin tylsästi kerrostalossa eikä lapsen huonekaan ole mikään sisustuksen riemuvoitto, muista huoneista puhumattakaan. Minäkin olen tavallisen näköinen ja osta lähes kaikki vaatteeni itselle ja lapselle H&M:lta. Että aika kuiva blogi näistä aineksista tulisi.

Vierailija
14/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sais... :D Elän niin vaatimatonta ja tylsää elämää. Eikä minulla ole mitään erityisosaamista.

Vierailija
15/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Voisin ostaa noita luksuslaukkuja ja muuta roskaa, jos haluaisin. Koti on persoonallisesti antiikilla sisustettu, löytyy vapaa-ajanasunnot, autot ja ulkomaankodit. Lisäksi mun elämästä saisi varmaan mielenkiintoisemman blogin, kun teen erikoisia juttuja ja käyn oudoissa paikoissa. Mutta en halua levitellä elämääni netissä. Ja haluan voida kaikenmaailman "hippien" seurassa käydä ihan harmittomasta tyypistä, en viestittää jollain leimallisesti luksuskamppeilla, millainen porvari oikeasti olen.

Vierailija
16/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi, mutta panostusta vaatisi kyllä. Omat arvot ja intressit vaan on niiiin kaukana tuollaisesta, suunta on se, että tällä menolla asustan 10 vuoden päästä erämökissä ylhäisessä yksinäisyydessäni. Vaan kai siitäkin joku blogisti saisi raikasta, vaihtoehtoisen glamöröösiä hipsterielämää?

Vierailija
17/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen yli 30-vuotias ja asun opiskelijasolussa. Jostain matkoista ehkä saisi "kiiltokuvapostauksia", mutta eipä matkoja tule tehtyä kuin 2-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
18/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Omistan luksusasusteita ja hienon auton. Kuljen usein Hki:n keskustassa missä saisi otettua asukuvat. Harrastuksenikin on hieman elitistinen.

Tosin blogin ulkopuolelle pitäisi jättää kokonaan työni (sairaalassa), työmatkani (bussilla) ja lounaat (sairaalan työpaikkaruokalassa). Niistä ei saa kiiltokuvamaista edes photoshopilla. :D

Vierailija
19/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne pitäisi tuottaa tolkuttomasti sisältöä, niin eihän tästä millään rajauksissa ja feikkauksilla sellaista saisi. Ja vaikka saisikin, niin kyllä Aaveen haukat silti saisivat totuuden kaivettua esille. 

Vierailija
20/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Asun vanhassa kerrostaloasunnossa á la Char. Sisustus on sekoitus uutta ja vanhaa á la Uuden kuun Emilia. Harrastan liikuntaa á la Tickle me fancyn Sara. Syön trendikkään terveellisesti á la Vilma P. Lomailen vanhempieni järvenrantahuvilalla á la Anna ja Sebastian. Toisinaan matkaan sukulaisteni luokse Välimerelle á la Kaunis pieni elämä. Käytän ekologisia pesuaineita á la Coco sweet dreams. Pukeudun á la Kuinka purjehtijaksi tullaan Norppa. Reissaan myös useita kertoja vuodessa suurkaupungeissa (mm. New York ja Pariisi) á la Lintu - ja tuhat muuta tusinabloggaajaa.

Mitäs vielä? Ai niin, juon Veuve Clicquotia á la Adalmina's secret!