Lapsemme sai nimeksi...
... mielestämme kauneimman ja juuri hänelle sopivan nimen Aata Viola. Mitä mieltä nimestä on ehkä netin kriittisin kansa, te av-mammat? :) sohaisen varmaan nyt muurahaispesää, mutta kysynpä kumminkin :D
Kommentit (56)
Aata. Aata. Ei mene mulle jakeluun, mutta ei ole onneksi mun nimeni.
Mietin, jos ois työkaveri nimeltä Aata. Kaveri nimeltä Aata.
Aata aikuisena on akateemisesti koulutettu kympin tyttö, joka on jossain virastossa töissä. TAI tatuoitu ja lävistetty kettutyttö, joka ei ole urheilua harrastanut koko ikänään. Festareilla voisi bongata Aatan, jolla on rikkinäiset sukkahousut, mikroshortsit, räikeän väriset hiukset ja joku lierihattu päässä. Ja pullo kirkasta povarissa piilossa.
Kiitos paljon onnitteluista! :) ja onhan sitä vaikka mitä kalle-mätitahnoja, eila-maitoa ym, marie-keksejä, jne eikä monetkaan miellä kaikkia Kalleja mätitahnoiksi :) vaikka tottapuhuen tuo tuorejuusto kävi mielessä, mutta ajattelimme että ruokia nimetään monesti ihmisten nimillä, eikä siitä ole yleensä kenellekkään haittaa. Ap
Aata Viola. Aata. Viola. Aata. Viola. Aata. Viola. Kun tuota hokee päässä niin nimi alkaa kuulostamaan hyvältä, mutta jos joku tuntematon äkkiseltään sanoisi olevan Aata Viola niin kuulostaisi aika oudolle. Mutta tärkeintä on että te olette tyytyväisiä sillä lapsi on teidän. Oikein paljon onnea lapsesta!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:45"]Aata. Aata. Ei mene mulle jakeluun, mutta ei ole onneksi mun nimeni.
Mietin, jos ois työkaveri nimeltä Aata. Kaveri nimeltä Aata.
Aata aikuisena on akateemisesti koulutettu kympin tyttö, joka on jossain virastossa töissä. TAI tatuoitu ja lävistetty kettutyttö, joka ei ole urheilua harrastanut koko ikänään. Festareilla voisi bongata Aatan, jolla on rikkinäiset sukkahousut, mikroshortsit, räikeän väriset hiukset ja joku lierihattu päässä. Ja pullo kirkasta povarissa piilossa.
[/quote]
oih, ihana sinä :D väkisinkin hymyilin ajatuksillesi, ihanaa pohdintaa :) kiitos mielipiteestäsi, piristit päivääni! Hauska nähdä, miten erilaisia mielleyhtymiä ihmiset saavat eri asioista. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:51"]Aata kuulostaa puhevikaiselta.
[/quote] oletko kuullut Aatan puhuvan? :) puhevikaisia ihmisiä on maailma pullollaan.
Aata on kaunis nimi ja Viola kauniimpi, hyvä nimi kertakaikkiaan!
Kiitos paljon mielipiteistänne! :) ap
Aata. Aika jännä, en ole aiemmin kuullutkaan. Nimi siinä missä muutkin, eikä kaimojakaan varmaan tule joka nurkan takaa vastaan. Ihan kiva. :) viola on tosi kaunis nimi.
Miksi päädyitte uniicciin nimeen? Miksei normaali Aada kelvannut? Miksi nykyään mammat ja isukit vääntää lapsille nimeksi Nellistä Nellyen? Mitä hienoa?
?? en tykkää Aata- nimestä koska väkisinkin tulee mieleet että vanhemmat ovat halunneet jotain väkisin erikoista lapselleen nimeksi... Onnea nyt kumminkin :)
Minusta "Aata" on ruma nimi. En ymmärrä, että tuollaisen voi joku antaa lapselleen.