Koulutatteko/kehitättekö miestänne?
Kerrotteko miten haluaisitte itseänne kohdeltavan? Tai miten toivoisitte miehenne käyttäytyvän tietyssä tilanteessa? Onko tämä teistä ok?
Kommentit (21)
Minä toki kerron jos joku asia tuntuu minusta pahalta. Mutta ei se ole mitään kouluttamista. Kouluttaminen olisi sitä että erikseen opettaisin että niihin tunteisiin pitää reagoida juuri tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
vain narsisti ja psykopaatti harrastaa moista. vai mitä aloittaja sanoisi omalle naisystävälleen, jos tämä kertoisi miehensä haluavan muuttaa tätä ihan muuksi kuin on?
Seli seli. Katselehan lähipiiriäsi. Hyvin yleistä tällainen”miehen koulutus”. Eikä siinä ole edes kysymys muuttamisesta vaan siitä, että mies ottaisi naisen tarpeet paremmin huomioon
Vierailija kirjoitti:
Minä toki kerron jos joku asia tuntuu minusta pahalta. Mutta ei se ole mitään kouluttamista. Kouluttaminen olisi sitä että erikseen opettaisin että niihin tunteisiin pitää reagoida juuri tietyllä tavalla.
No joo. Ehkä koulutus oli väärä termi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain narsisti ja psykopaatti harrastaa moista. vai mitä aloittaja sanoisi omalle naisystävälleen, jos tämä kertoisi miehensä haluavan muuttaa tätä ihan muuksi kuin on?
Seli seli. Katselehan lähipiiriäsi. Hyvin yleistä tällainen”miehen koulutus”. Eikä siinä ole edes kysymys muuttamisesta vaan siitä, että mies ottaisi naisen tarpeet paremmin huomioon
Minkä ikäinen teinipissis-naislapsi siellä kirjoittelee?
Onhan olemassa sellainen ihmistyyppi joka on koko ajan NEUVOMASSA ihan pyytämättä. Siitä oli täällä ketjukin äskettäin. Erittäin rasittavaa seuraa. Itse en ala aikuista miestä kouluttamaan, kouluttautukoon ihan keskenään.
Joo, osaa jo antaa tassua.
Koulutuksessa käytän makupaloina oluttölkkejä. Joskus saa makupalan makkarissa. Sellainen extra herkku.
Ap, hommaa koira. Sitä saa kouluttaa niin paljon kuin huvittaa.
No en. mun mies kylläkin kouluttaa mua.
Ainoastaan aikuinen ihminen itse on vastuussa "kouluttamisestaan", jota kai normaalisti kutsutaan henkiseksi kasvuksi.
Tiedän aika monta parisuhdetta jotka ovat päättyneet kun nainen on yrittänyt ”kehittää” miestä.
No palstalla vaikuttaa olevan näitä naisia pilvinpimein ketkä käskyttää ja neuvoo miehiä kuinka heidän pitäisi elää ja toimia! Mies jos on oma itsensä niin heti naiset alkaa valittamaan.
Munalukolla, edgingeillä ja ruined orgasmeilla. Täyslypsy kerran viikossa.
Minulla oli kerran naisystävä, jolle olin lähinnä haasteellinen koulutusprojekti. Olisi pitänyt raitistua, ryhtyä kasvissyöjäksi ja ties mitä muuta. Minä en kuitenkaan muutosleikeistä innostunut. Tuskastuttuaan se totesi, että tyylilläni ei koskaan pääse naimisiin. Mietin mielessäni, etten minä naimisiin ole menossakaan kuin Lontooseen.
Jätin hänet ennen lähtöäni ja löysin reissusta tulevan vaimoni. Tapasin tuon entisen heilani sattumalta pari vuotta sitten ja hän oli edelleen sinkku, 20 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan olemassa sellainen ihmistyyppi joka on koko ajan NEUVOMASSA ihan pyytämättä. Siitä oli täällä ketjukin äskettäin. Erittäin rasittavaa seuraa. Itse en ala aikuista miestä kouluttamaan, kouluttautukoon ihan keskenään.
Moni mielellään jakaa elämänviisauksiaan. Neuvojia on paljon enemmän kuin ihmisiä, jotka neuvoja ovat vailla.
Ei naiset kouluta/käske he kertovat nalkutuksen voimalla miten hän haluaa asioiden menevän
Ulosottovelkainen kun kinuaa laskujaan maksamaan, kun on omat rahat jälleen tuhlattu tarpeettaan, niin kyllä siinä pitää vähän opettaa sitä rahankäyttöä. Ei ole minun asia aikuisen paremmin tienaavan laskuja maksella.
En tunnusta kouluttavani, huomautan kyllä asioista toisinaan eikä sillä ole vaikutusta
Naiset ovat sairaita! Miehet ei oo teidän lemmikkejä!!! M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se on jos ei muuttamista kun nainen haluaa että mies muuttaa toimintaansa naisen tarpeiden takia