Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutatteko/kehitättekö miestänne?

Vierailija
19.08.2021 |

Kerrotteko miten haluaisitte itseänne kohdeltavan? Tai miten toivoisitte miehenne käyttäytyvän tietyssä tilanteessa? Onko tämä teistä ok?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain narsisti ja psykopaatti harrastaa moista. vai mitä aloittaja sanoisi omalle naisystävälleen, jos tämä kertoisi miehensä haluavan muuttaa tätä ihan muuksi kuin on? 

Vierailija
2/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toki kerron jos joku asia tuntuu minusta pahalta. Mutta ei se ole mitään kouluttamista. Kouluttaminen olisi sitä että erikseen opettaisin että niihin tunteisiin pitää reagoida juuri tietyllä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain narsisti ja psykopaatti harrastaa moista. vai mitä aloittaja sanoisi omalle naisystävälleen, jos tämä kertoisi miehensä haluavan muuttaa tätä ihan muuksi kuin on? 

Seli seli. Katselehan lähipiiriäsi. Hyvin yleistä tällainen”miehen koulutus”. Eikä siinä ole edes kysymys muuttamisesta vaan siitä, että mies ottaisi naisen tarpeet paremmin huomioon

Vierailija
4/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toki kerron jos joku asia tuntuu minusta pahalta. Mutta ei se ole mitään kouluttamista. Kouluttaminen olisi sitä että erikseen opettaisin että niihin tunteisiin pitää reagoida juuri tietyllä tavalla.

No joo. Ehkä koulutus oli väärä termi

Vierailija
5/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli. Katselehan lähipiiriäsi. Hyvin yleistä tällainen”miehen koulutus”. Eikä siinä ole edes kysymys muuttamisesta vaan siitä, että mies ottaisi naisen tarpeet paremmin huomioon

Minkä ikäinen teinipissis-naislapsi siellä kirjoittelee? 

Vierailija
6/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa sellainen ihmistyyppi joka on koko ajan NEUVOMASSA ihan pyytämättä. Siitä oli täällä ketjukin äskettäin. Erittäin rasittavaa seuraa. Itse en ala aikuista miestä kouluttamaan, kouluttautukoon ihan keskenään.

Vierailija
7/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaa jo antaa tassua.

Koulutuksessa käytän makupaloina oluttölkkejä. Joskus saa makupalan makkarissa. Sellainen extra herkku.

Vierailija
8/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hommaa koira. Sitä saa kouluttaa niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
9/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. mun mies kylläkin kouluttaa mua.

Vierailija
10/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan aikuinen ihminen itse on vastuussa "kouluttamisestaan", jota kai normaalisti kutsutaan henkiseksi kasvuksi.

Vierailija
11/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika monta parisuhdetta jotka ovat päättyneet kun nainen on yrittänyt ”kehittää” miestä.

Vierailija
12/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palstalla vaikuttaa olevan näitä naisia pilvinpimein ketkä käskyttää ja neuvoo miehiä kuinka heidän pitäisi elää ja toimia! Mies jos on oma itsensä niin heti naiset alkaa valittamaan.

Vierailija
13/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalukolla, edgingeillä ja ruined orgasmeilla. Täyslypsy kerran viikossa.

Vierailija
14/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran naisystävä, jolle olin lähinnä haasteellinen koulutusprojekti. Olisi pitänyt raitistua, ryhtyä kasvissyöjäksi ja ties mitä muuta. Minä en kuitenkaan muutosleikeistä innostunut. Tuskastuttuaan se totesi, että tyylilläni ei koskaan pääse naimisiin. Mietin mielessäni, etten minä naimisiin ole menossakaan kuin Lontooseen.

Jätin hänet ennen lähtöäni ja löysin reissusta tulevan vaimoni. Tapasin tuon entisen heilani sattumalta pari vuotta sitten ja hän oli edelleen sinkku, 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
15/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan olemassa sellainen ihmistyyppi joka on koko ajan NEUVOMASSA ihan pyytämättä. Siitä oli täällä ketjukin äskettäin. Erittäin rasittavaa seuraa. Itse en ala aikuista miestä kouluttamaan, kouluttautukoon ihan keskenään.

Moni mielellään jakaa elämänviisauksiaan. Neuvojia on paljon enemmän kuin ihmisiä, jotka neuvoja ovat vailla.

Vierailija
16/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kouluta/käske he kertovat nalkutuksen voimalla miten hän haluaa asioiden menevän

Vierailija
17/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottovelkainen kun kinuaa laskujaan maksamaan, kun on omat rahat jälleen tuhlattu tarpeettaan, niin kyllä siinä pitää vähän opettaa sitä rahankäyttöä. Ei ole minun asia aikuisen paremmin tienaavan laskuja maksella.

Vierailija
18/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnusta kouluttavani, huomautan kyllä asioista toisinaan eikä sillä ole vaikutusta

Vierailija
19/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sairaita! Miehet ei oo teidän lemmikkejä!!! M26

Vierailija
20/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se on jos ei muuttamista kun nainen haluaa että mies muuttaa toimintaansa naisen tarpeiden takia