Bloggaajat shortseissa, miten ne tarkenee??
Siis en voi kun ihmetellä, että miten kukaan voi pystyä olemaan tähän aikaan vuodesta pihalla shortseissa? Esimerkkinä Tickle your fancyn Sara, joka päivä hiihtelee shortseissa tuossa säässä, jossa itse tarvitsen yleensä jopa takin päälleni ja siltikin voi olla kylmä.
Siis ottaako noi muotiblogitytöt kuvat vaan nopee pihalla ja sen jälkeen menevät sisälle vaihtamaan vaatteet vai kulkeeko ne oikeesti shortseissa kaupungilla?
Kommentit (13)
No kyllä täällä etelärannikolla kulkee päiväsaikaan shortseissa niin lapset kuin aikuisetkin. Lämpöä on noin 20 astetta.
AP,
Itse asun Kuopiossa ja täälläkin päivisin ollut melkein 20 lämmintä, mutta silti en olisi voinut kuvitella meneväni pihalle shortseissa. Ehkä Helsingissä on sitten ollut paljon lämimämpää :)
Tehän siitä OMASTA VENEESTÄ teette ison jutun... ;) suomalaisten kateus <3
Mä olen aina ollut sellainen, ettei mulla sääret oikeastaan palele oikein millään. Ehkä on karaistunut, kun teininä tuli kuljettua kovilla pakkasillakin hameissa ja pelkät sukkahousut säärien lämmikkeenä. Mutta tosiaan, koiralenkki tuli eilenkin yöllä 2 aikaan tehtyä lyhyissä shortseissa, ilman sukkia tai sukkahousuja, eikä yhtään palellut.
Siis anteeksi, minunkin perheeni omistaa veneen joten miksi olisin kateellinen? Onko jokaiseen asiaan liitettävä aina se kateus-kortti?
On :D miksi muute länkyttäisit ? ;)
Ehkä ottavat vain kuvia. Tosin nytkin on tosi lämmin auringossa, että voisi shortseilla tarjeta :)
Ihan hyvin tarkenee päiväsaikaan. Mä olen vaan innoissani kun ei vielä tarvitse laittaa sukkahousuja hameen kanssa vaan tarkenee paljain säärin!
Täällä ainakin on lähes 20 astetta lämmintä ollut koko loppuviikon ja olen tehnyt pihahommia minishortseissa ja topissa.
Ainakin Helsingissä tarkenee hyvin shortseissa ja ilman takkia. Päivisin on ollut todella lämmin! :)
Alkoi naurattamaan, kun piti oikein mainita että OMALLA veneellä Tallinnaan :D Ei helvetti..
Oliko Sara pukeutuneena OMIIN vaatteisiin, jotka ostettu OMALLA rahalla??
Pääkaupunkiseudulla on ollut koko loppuviikon iltapäivisin yli 20 astetta lämmintä auringossa. Itse tarkenen shortseissa näillä keleillä hyvin. Itse ihmettelen ihmisiä, jotka käyttää farkkuja näin lämpimällä. Mua hiostaa ajatuskin. olen nyt alkanut jo kaipaamaan viileämpää säätä, jotta pääsis taas käyttämään farkkujakin ;)
Joo itseä kans nauratti toi Saran OMEVENE -juttu. Tai tehdään iso numero jostain tuollasesta.