Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otan tällaisen tyypin aina "silmätikukseni"?

Vierailija
13.09.2014 |

Eräällä kurssilla oli tällainen mies: joogaopettaja, kamppailulajien ja shamanismin harrastaja, ravitsemusneuvoja. Olin ensin haltioissani siitä, miten hän käveli ja oli niin tasapainoisen näköinen. Hän tanssi villisti ja itki. Mutta myöhemmin hänen julistuksensa ravitsemuksesta alkoi ärsyttää. Kuitenkin koin häneen jotain yhteyttä.

Nyt eräässä toisessa paikassa iskin silmäni mieheen, joka fb-vakoilun perusteella on joogaopettaja, shamaani ja ravitsemus on hänen erikoisalaansa :D Sama homma: ensin ihailin ja sitten tympäisi koko tyypin leuhka olemus.

Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on varmaankin tylsää ja haet edes jotain draamaa.

Vierailija
2/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:51"]Eräällä kurssilla oli tällainen mies: joogaopettaja, kamppailulajien ja shamanismin harrastaja, ravitsemusneuvoja. Olin ensin haltioissani siitä, miten hän käveli ja oli niin tasapainoisen näköinen. Hän tanssi villisti ja itki. Mutta myöhemmin hänen julistuksensa ravitsemuksesta alkoi ärsyttää. Kuitenkin koin häneen jotain yhteyttä.

Nyt eräässä toisessa paikassa iskin silmäni mieheen, joka fb-vakoilun perusteella on joogaopettaja, shamaani ja ravitsemus on hänen erikoisalaansa :D Sama homma: ensin ihailin ja sitten tympäisi koko tyypin leuhka olemus.

Miksi?
[/quote]

Ja väität heitä miehekkäiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kade

tai haluaisit munaa niiltä jossain villissä asennossa shamaanimatkaillen

Vierailija
4/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin treenattua ja ravittua lihaa

Vierailija
5/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etist ja kaipaa jotakin henkistä elämääsi. Toivot löytäväsi näistä henkilöistä jotakin uutta omaan elämääsi. Kun kuitenkin huomaat heidän olevan kuten muutkin, etkä löydä etsimääsi, petyt?

Vierailija
6/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiheena on "hihhulit" niin etsitään vastausta aiheeseen sopivin keinoin: katsoin taroteista.

"Joku voi olla haluamassa sinulta jotakin, mikä ei tunnu sinusta oikealta. Tällöin sen kertominen toiselle, että haluaminen häiritsee sinua, on ratkaisun avain."

Tulee mieleen että haluat miehen mutta et hänen tapojaan elämääsi, ihailet heitä mutta et halua kuitenkaan itse muuttua samanlaiseksi, haluat pysyä tutussa ja turvallisessa ja koet nämä ravitsemusneuvot ym. uhaksi.

Kuullostaako sellaiselta että näin voisi olla vai meneekö täysin metsään?

Vierailija
7/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:16"]

Ehkä etist ja kaipaa jotakin henkistä elämääsi. Toivot löytäväsi näistä henkilöistä jotakin uutta omaan elämääsi. Kun kuitenkin huomaat heidän olevan kuten muutkin, etkä löydä etsimääsi, petyt?

[/quote]

Niin, onko sitä 'uutta' olemassakaan?

Vierailija
8/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:25"]

Kun aiheena on "hihhulit" niin etsitään vastausta aiheeseen sopivin keinoin: katsoin taroteista.

"Joku voi olla haluamassa sinulta jotakin, mikä ei tunnu sinusta oikealta. Tällöin sen kertominen toiselle, että haluaminen häiritsee sinua, on ratkaisun avain."

Tulee mieleen että haluat miehen mutta et hänen tapojaan elämääsi, ihailet heitä mutta et halua kuitenkaan itse muuttua samanlaiseksi, haluat pysyä tutussa ja turvallisessa ja koet nämä ravitsemusneuvot ym. uhaksi.

Kuullostaako sellaiselta että näin voisi olla vai meneekö täysin metsään?

[/quote]

Kyllä osittain.

En tietoisesti hae miestä. Mutta tietenkin varattunakin olen välillä ihastunut, se ei ole johtanut toimintaan.

Olen naimisissa hyvin maallisen ja järkevän insinöörin kanssa, joka syö HK:n sinistä ja urheilua on lenkkeily ja uinti, muu on outoa.

Olen ehkä itse kahden ääripään keskivaiheilla, en täysin 'maalaisjärkinen' enkä mikään omistautunut hihhuli. Hmm....

Vierailija
9/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet vetoa vapaamieliseen feminiiniseen mieheen. Tämä on se puoli, minkä itsessäsi haluat kieltää ja jota häpeät.
Siksi palaat takaisin turvallisen konservatiivisen insinöörismiehesi luo, eikä sinun tarvitse kohdata tuota toista puolta itsessäsi.

Vierailija
10/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:37"]

Tunnet vetoa vapaamieliseen feminiiniseen mieheen. Tämä on se puoli, minkä itsessäsi haluat kieltää ja jota häpeät. Siksi palaat takaisin turvallisen konservatiivisen insinöörismiehesi luo, eikä sinun tarvitse kohdata tuota toista puolta itsessäsi.

[/quote]

Tämä tuntuu aika osuvalta.. tosin olen nähnyt nuo tyypit nimenomaan maskuliinisina? Ovat lihaksikkaita ja ainakin toinen hyvin miehinen julisaessaan ravitsemuksesta. Vaikka toki jooga ja tanssi ovat aika feminiinisiä verrattuna insinööriyteen.. Hmm... Vai etsiikö feminiinisyyteni vastakappaleeksi alfaurosta?

Feminiinisyyttäni kiellän. Se on vaikea teema.

Vierailija
11/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogamies kyllä kuulostaa feminiiniseltä.. jos tavalliseen jörrikkään tai nörttiin vertaa..

Vierailija
12/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailet heissä tietynlaisten elämäntapojen noudatusta/tuloksia, mutta sinulla ei ole kärsivällisyyttä kestää työtä jota sen eteen tehdään.

Vierailija
13/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:59"]

Ihailet heissä tietynlaisten elämäntapojen noudatusta/tuloksia, mutta sinulla ei ole kärsivällisyyttä kestää työtä jota sen eteen tehdään.

[/quote] Totta tuokin. 

Haluan ajatella, että elämälle (kaikenlaiselle ruoalle ilman rajoiuksia) ja myös löhöilylle pitää olla tilaa. 

Tämä tuntemani henkilö treenaa ja opettaa tunteja per päivä, ei syö hiilihydraatteja tai gluteenia lainkaan, syö tiettyjä ruoka-aineita tiettyihin aikoihin.

Vierailija
14/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kiinostavat sinua miehinä joiden haluaisit heidän kanssaan romanssia ja heidän huomioivan sinua, mutta huomaat pian, että "hörhöily" on heille naisia tärkeämpää?

Vierailija
15/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:05"]

He kiinostavat sinua miehinä joiden haluaisit heidän kanssaan romanssia ja heidän huomioivan sinua, mutta huomaat pian, että "hörhöily" on heille naisia tärkeämpää?

[/quote]

He eivät huomioi minua.

Vierailija
16/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jung: anima ja animus, psyyken vastakkaista sukupuoltamme edustava osa

Varjo, joka edustaa mitä emme itsessämme hyväksy

Ehkä sinun animus on naisellinen mies, jos itse olet miehekäs nainen? on tasapainossa.

Tai Varjo, onko näissä henkilöissä piirteitä mitä et hyväksy itsessäsi?

Vierailija
17/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kateelliseksi koska haluat istua vain sohvalla ahtamassa sipsejä ja kakkuja. Ja huomaat yks kaks vihaavasi kaikenlaista hörhöilyä, joka muiden mielestä on "ihanan eksoottista"

Vierailija
18/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 04:08"]

Tulet kateelliseksi koska haluat istua vain sohvalla ahtamassa sipsejä ja kakkuja. Ja huomaat yks kaks vihaavasi kaikenlaista hörhöilyä, joka muiden mielestä on "ihanan eksoottista"

[/quote]

No jaa, olen juossut tänä vuonna puolimaratonin ja noudatan kohtuullisen terveellistä ruokavaliot, en kuitenkaan pilkuntarkasti ja joskus herkuttelen.

Vierailija
19/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:53"]

Olet kade

[/quote]

Entietn peukkuja = totta!

[/quote]

Tarkoitit kai eniten peukkuja..

Mikä on lempi asanasi, ap?

[/quote]

minä tuossa päällä

http://www.patanjaliyogafoundation.com/adminpanel/photos/47_asana26.jpg

Vierailija
20/25 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:53"]

Olet kade

[/quote]

Entietn peukkuja = totta!

[/quote]

Tarkoitit kai eniten peukkuja..

Mikä on lempi asanasi, ap?

[/quote]

minä tuossa päällä

http://www.patanjaliyogafoundation.com/adminpanel/photos/47_asana26.jpg

[/quote] No ei tuo kovin villi ole.. ellei ole shamanistista rummutusta taustalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi