Suomeen Eurojackpotista yli 60 miljoonaa!
Huikeaa! Tuolla summalla tulevaisuus menisi kyllä uusiksi. Toivottavasti oli kimppajuttu, niin on iloa hieman useammalle.
Kommentit (7)
Vau, Onnea voittajalle tai voittajille! Itse en pelaa tai veikkaa mitään, mutta voin kyllä iloita mukana:)
Onnea voittajille, toivottavasti rahasta on iloa ja seuraa hyviä asioita! Täytyy myöntää, että itse tunnen nyt katkeruutta. Miksi kohdalleni ei voi osua voitto, edes pienikin.. Saisin tämän velkataakan hartioilta ja jatkuvan yt-pelon pois mielestä. No Afrikassa on huonommin jne. eipä lohduta, kun kituuttaa päivästä toiseen tässä maassa. Anteeksi tilitys! Onko muita harmistuneita paikalla vai olenko ainoa, joka musertuu näistä lottojutuista?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:02"]
Onnea voittajille, toivottavasti rahasta on iloa ja seuraa hyviä asioita! Täytyy myöntää, että itse tunnen nyt katkeruutta. Miksi kohdalleni ei voi osua voitto, edes pienikin.. Saisin tämän velkataakan hartioilta ja jatkuvan yt-pelon pois mielestä. No Afrikassa on huonommin jne. eipä lohduta, kun kituuttaa päivästä toiseen tässä maassa. Anteeksi tilitys! Onko muita harmistuneita paikalla vai olenko ainoa, joka musertuu näistä lottojutuista?
[/quote]
Toivon myös itselleni jotain rahavoittoa. Työurani on ollut katkonainen ja eläkekertymäni jää aika pieneksi. Pelottaa miten pärjään sitten joskus kun työelämä jää taakse.
Vau! Onnea, toivottavasti nuppi kestää.
Toivon voittajalle paljon onnea tulrvaisuuteen. Tutkittu juttu on, että suurin osa lottovoittajista tulevat onnettomammiksi voiton jälkeen. Alkuhuuman laannuttua huomaa että ystävät, sukulaiset ja läheiset kohtelevat eri tavalla, jos sana voittajasta lähtee kiirimään niin kohta ovat niin läheiset kuin avustusjärjestöt ym keräykset oven takana. Jostain luin, että 100% voittajista lihoo (liekö täysin totta, mutta ei voi olla kovin kaukana). Monet alkoholisoituvat ja masentuvat lopulta. Toivottavasti tämän potin voittajalle ei käy niin! Suuren suuret onnittelut. Nauti elämästäsi mutta muista myös pienet ilot ja arjen hetket. Pidä jalat maassa.
Voi että....!