Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice Kids eilen. Kyselikö teidän lapset liukuvoidemainoksesta?

Vierailija
12.09.2014 |

Saako tuollaisia mainoksia mielestänne olla lasten katsellessa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aikuisten juttu, ei mitään mitä sun tarttee nyt miettiä. Sillä selvä. Meidän lapsi ei ole mikään aurinkokuningas jonka jokaiseen kysymykseen on vastattava. Se kyselee asioita nonstoppina ja ymmärtää, että vanhemmat ei vastaile kaikkiin tuhansiin kysymyksiin, kuin papukaijat orrella. Katsotaas nyt telkkaria olis riittäny myös hiljentämään lapsen ja olis unohtanu koko jutun samantien.

Vierailija
42/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten pimppirasvaa. Se olis siinä. Lapset ny puhuu vaikka mitä. Yks liukurasvakeskustelu kaupassa ei mua hetkauttais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4v tai vähän vanhempikaan ei katso Voice Kidsiä. seksi-sanan lapsi kuuli koulussa ekalla eli silloin siitä kotona kysyttiin kuitenkin.

Vierailija
44/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mainos tulee kyllä aika useinkin. lapset on teinejä, eivät kysele mitään , näyttävät vaan kiysaantuneilta. Mutta minä nyt kysyisin , mitä ihmettä tarkoittaa hoitava seksi ?

Vierailija
45/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/50 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:35"]

Tuo mainos tulee kyllä aika useinkin. lapset on teinejä, eivät kysele mitään , näyttävät vaan kiysaantuneilta. Mutta minä nyt kysyisin , mitä ihmettä tarkoittaa hoitava seksi ?

[/quote]

No eiköhän sun teinit nyt tiedä mitä liukuvoide on, kerta vielä kiusaantuvatkin...... ei nyt tuon ikäiset edes kysele vanhempilta, koska google

Vierailija
47/50 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:03"]

Kyllähän se 5 v:kin oppii pitämään turpansa kiinni, kun näkee, että joistain asioista ei saa puhua ja kysellä. Vaikenemisesta ei kannata päätellä, ettei asia olisi jäänyt mietityttämään. Ukkivainaallani oli joskus tapana sanoa minulle kysellessäni hankalia, että "työnnä peukalo perseesees ja ime sitä". Mitähän sekin mahtoi tarkoittaa? :D

[/quote]

:D

Vierailija
48/50 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa seksuaalisuus kehittyy ihmisessä jo lapsesta asti. Kyllä nelivuotiaalle voi kertoa asiat niin kuin ne ovat, mutta lapselle sopivalla tavalla.

Vierailija
49/50 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
50/50 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 10-vuotiaden kuuluisi edes tietää koko asiasta yhtään mitään. 12-vuotiaat kyllä yleensä tietävät seksistä paljonkin, ei kyllä ole sen ikäisille sellainen juttu jota harrastavat.