Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat,seksi ja panetus

Vierailija
19.08.2021 |

Miten yksinhuoltajaäidit hoitavat seksielämäänsä? On sellainen käsitys että heti kun lapset on poissa kotoa niin äippä alkaa miettimään että mistä seuraavan hoidon saisi tai pyytää naapuria kylään?
Miten yksinhuoltajat suhtautuvat seksiin? Muuttuuko suhtautuminen eron/synnytyksen jälkeen? Haluaisin todella seksisuhteen/hauskanpitovälit mukavan yksinhuoltajaäidin kanssa kenen kanssa kemiat synkkais ja voisi keskustella ja viettää muutenkin aikaa kuin purkaa paineita :)). Olen itse 30 vuotias liikunnallinen ja huumorintajuinen mies. Kertokaa kokemuksia jos olette iskeneet yksinhuoltajan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni panetan ainakin naapurin 35-vuotiaalla miehellä säännöllisen epäsäännöllisesti. Hän on naimissa, mutta ehtii aina välillä antamaan nautintoa minullekin. Tämä on hyvä järjestely kun en kaipaa sitoutumista, mutta en halua huoratakaan pitkin kyliä.

Vierailija
2/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksinhuoltajaisä. Mielestäni hyvännäköinen ja urheilullinen, mutta eipä tunnu seksiä heruvan mistään. Mikä avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh mammalle apua löytyy sportlauri81@gmail.com uudenmaan alueelta jos joskus on heikkoja hetkiä😊😘

Vierailija
4/13 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yksinhuoltajaisä. Mielestäni hyvännäköinen ja urheilullinen, mutta eipä tunnu seksiä heruvan mistään. Mikä avuksi?

Reppumies70

Vierailija
5/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä seksihalut heittelee kovasti, joskus panettaa koko ajan ja joskus ei jaksa kiinnostaa yhtään. Jos panettaa, niin lapsivapailla mulla on vakkari, nuorempi kundi, jonka kanssa ihan vain hässitään. Tai sitten Tinder saattaa olla käytössä. Itseä ei sitoutuminen kiinnosta, niin nuoremmat miehet on siitä hyviä, ettei niitäkään kiinnosta sitoutuminen. Voidaan vaan harrastaa seksiä ilman turhaa draamaa.

Aika usein lapsivapaat menee kuitenkin lepäilyyn ja töistä ja arkikiireistä toipumiseen.

Vierailija
6/13 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä seksihalut heittelee kovasti, joskus panettaa koko ajan ja joskus ei jaksa kiinnostaa yhtään. Jos panettaa, niin lapsivapailla mulla on vakkari, nuorempi kundi, jonka kanssa ihan vain hässitään. Tai sitten Tinder saattaa olla käytössä. Itseä ei sitoutuminen kiinnosta, niin nuoremmat miehet on siitä hyviä, ettei niitäkään kiinnosta sitoutuminen. Voidaan vaan harrastaa seksiä ilman turhaa draamaa.

Aika usein lapsivapaat menee kuitenkin lepäilyyn ja töistä ja arkikiireistä toipumiseen.

Olen 30 v liikunnallinen ja hoikka mies ja haluaisin vakipanon vanhemmasta yksinhuoltaja naisesta. Olis upeaa kun olis sellainen kenen kanssa voisi keskustella syvällisiäkin ja purkaa paineita

Vierailija
7/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni panetan ainakin naapurin 35-vuotiaalla miehellä säännöllisen epäsäännöllisesti. Hän on naimissa, mutta ehtii aina välillä antamaan nautintoa minullekin. Tämä on hyvä järjestely kun en kaipaa sitoutumista, mutta en halua huoratakaan pitkin kyliä.

Vierailija
8/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks vakkari mies kenen kanssa on pelkkää seksiä lapsivapailla ja joskus käy myös arkenakin kun lapsi nukkuu. Joskus jos oikein innostun niin pelaan tinderiä ja saan jonkun miehen sitä kautta.. sitoutuminen ei tällä hetkellä kiinnosta.. N29

Vierailija
9/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös nuorempi rakastaja jota tapailen kun panettaa. Ei sitoutumista pelkkää seksiä vain ja nuori urho jaksaa naida paikat helläksi. Mielestäni hyvä järjestely seksiä ilman sohvaperunaa. Tintti 31.

Vierailija
10/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin jäätyäni aluksi riitti omat sormet  sen jälkeen hommasin dildon ja nyt käyn vakkarilla tyydyttämässä itseni 

Vierailija
11/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien naapurissa ok-talossa asuu 30-v kahden lapsen yh-äiti. Erilaista autoa vaihtuu pihassa lähes kuukausittain. Eipä siinä, kelpaisi tämä yh kyllä mullekin.

Vierailija
12/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina harrastanut seksiä (pl. soolo) vain parisuhteessa. Myös yksinhuoltajana. 

Vierailija
13/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona huoraaminen kyllä sopii??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä