Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolta meni halut kun tulin isäksi

Vierailija
29.08.2006 |

siis meillä lapsi ja sen jälkeen ei ole vaimoa kiinnostanut. Näkee kuulemma vain isän eikä enään sytytä. Mitä voisi tehdä vai voiko mitään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ongelmalle, voit vain yrittää sopeutua ja kärsiä hiljaa. Todennäköisesti saat kasapäin neuvoja kotitöiden jakamisesta ym. tyyliin kuuluvaa, mutta usko vaan, paras kun alat sopeutua tilanteeseen. Tämä se on sitä elämää...

Vierailija
2/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa-alueella tökkii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tyytyväinen tilanteeseen (ihan on asiasta keskusteltu), minä en todellakaan.

Neuvoja?

Vierailija
4/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin että ainoastaan jos mun mies olisi alkanut kutsumaan itseään isäksi silloin kun panee minua olisi noin voinut käydä. Eli luulen että kyse on nyt jostain muusta, mutta mitä se on en osaa sanoa. Välttämättä vaimosikaan ei osaa sanoa. Me naiset kun äidiksi tulemisen myötä unohdetaan se nainen itsessämme vähäksi aikaa kokonaan. Itse ainakin koin elämäni isoimman kriisin kun jossain vaiheessa (noin 6-9kk) synnytyksen jälkeen minussa alkoi äiti ja nainen taistelemaan. Eli se nainen halusi tulla takaisin esiin piilostaan, mutta sen sovittaminen äidin kanssa samaan pakettiin oli vaikeaa.

Neuvona sanoisin että koitat hienotunteisesti herätellä sitä naista sieltä vaimostasi. Kehut paljon hänen ulkonäköään ja sitä kuinka upea hän on naisena. Monesti miehet kehuvat sitä kuinka hyvä äiti vaimo on, mutta sen naiseuden huomioiminen jää vähemmällä. Mutta se kehuminen ja huomioiminen pitää olla luontevaa ja tulla niin etei siihen liity toivetta seksiin.

Vierailija
5/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä alkoi neuvoja tulemaan... kuten ylempänä ennustettiin

Vierailija
6/11 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuakin, jos sattuu haluamaan toisen lapsen... ja kun lapsi syntyy... - niin arvaat jo varmaan..

Vierailija
7/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..who' s Your daddy, who?

Jenkkistereotypiaa = DDDDD

M39

Vierailija
8/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

N33

Vierailija
9/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, voit vain sopeutua. Meillä kerran kuussa on jo ihan yhtä juhlaa, melkein kahden kuukauden välit normaaleja. Pari kertaa olen tällä viikolla pyytänyt vaimolta helpotusta käsipelillä, ja ihan turhaan. Tätä on jatkunut yli puolitoista vuotta joten tuskin enää on mistään synnytyksen jälkeisestä " naiseuden unohtamiseta" kyse.

Vierailija
10/11 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe-elämään.

Vierailija
11/11 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse ongelmalle, voit vain yrittää sopeutua ja kärsiä hiljaa. Todennäköisesti saat kasapäin neuvoja kotitöiden jakamisesta ym. tyyliin kuuluvaa, mutta usko vaan, paras kun alat sopeutua tilanteeseen. Tämä se on sitä elämää...

eihän se sitä lopputulosta muuta, nopeuttaa vain prosessia. Ja nyt olis niitä haudalla kävijöitäkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän