Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fuckbaddy

Vierailija
30.09.2009 |

Tulipa semmonen hankittua...sattumalta.Nyt on elämä muuttunut ja en pysty lopettamaan panoja ton ihmisen kanssa.seksi on vaan niiiin mahtavaa,että kyllä siihen jää koukkuun.Olen avioliitossa ja elän kaksoiselämää ihan kypällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa sama tilanne!

Vierailija
2/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niitä on tosin ollut jo useita. Kivaa puuhaa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritää kummasti tätä harmaata arkea,kun on jotain muutakin ,kuin työ ja perhe! ap.

Vierailija
4/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kade!

Vierailija
5/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin sellainen! :)

Vierailija
6/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii sellaisille ihmisille hienosti, jotka ovat asiasta aidosti ilahtuneita, eivätkä kanna mitään syyllisyyden taakkaa mukanaan. Kunhan tuntee itsensä, nou hätä!

Go girl!

Vierailija
7/13 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti kunnes kumppanisi saa sukupuolitaudin ja käy testilöissä...

upsii... jäitkö kiikkiin!

Vierailija
8/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos nainen on vieraan puutteessa niin miksi ihmeessä että kysy mieheltänne josko kokeiltaisiin avointa suhdetta?

Silloin molemmat osapuolet saisi luvalla vierasta, ei tulisi mahdollisia omantunnon tuskia ja miehelläkin olisi kivaa.

Oma mies pitää tietysti tuntea riittääkö sillä vapaamielisyyttä mutta noin mutu pohjalta väittäisin että isompi osa miehistä kuin naisista on valmis avoimeeen suhteeseen.

Vai eikö juttu olekkaan pelkästään se seksi vaan kielletynhedelmän maku? Pääsehän sitä tietysti sitten kavereille kertomaan että mulla panokaveri eikä mies ymmärrä mitään =)

Vierailija
9/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritää kummasti tätä harmaata arkea,kun on jotain muutakin ,kuin työ ja perhe! ap.

Tulipahan vaan mieleen, että et taida arvostaa perhettäsi, kun arki on niin harmaata....toivottavasti et sitä menetä. t.eronnut

Vierailija
10/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa arjen harmaus ja perheen arvostaminen liittyy toisiinsa?

Arki nyt vaan on harmaata, siksi se on arkea.

Arkeen pitää saada ainavälillä piristystä... Mennä vaikka teatteriin mutta se ei enää olekkaan arkea.

Vierailija
11/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan niiiin erilaista seksiä,kuin mieheni.Ja sitä saan vieraalta,juuri sellaista mitä haluan.En tietenkään kerro miehelleni,koska meillä lapsi ja erota en halua."mennä vaikka teatteriin"...ei ole mun juttuni vaan raju seksi vieraan kanssa.Niin monta vuotta olen jo normi seksiä harrastanu että onnex saan nykyään juuri sitä seksiä mitä haluan!

Vierailija
12/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä iässä on tullut otettua kaikki tommonen huomioon. Ja mun vakipano panee mua kortsun kanssa tietty!

Vierailija
13/13 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan niiiin erilaista seksiä,kuin mieheni.Ja sitä saan vieraalta,juuri sellaista mitä haluan.En tietenkään kerro miehelleni,koska meillä lapsi ja erota en halua."mennä vaikka teatteriin"...ei ole mun juttuni vaan raju seksi vieraan kanssa.Niin monta vuotta olen jo normi seksiä harrastanu että onnex saan nykyään juuri sitä seksiä mitä haluan!

Minä sanoin joskus kännissä muijalle että jos tilaisuus tulee niin käyn vierasta polkemassa. Muija vastas että mikäs siinä jos hänellä on sama oikeus. Molemmat on vieraissa aina joskus käynyt ja suhteemme on loisto kunnossa.

Suhdetta ei olisi olemassakaan jos olisin pettänyt ja jäänyt siitä kiinni.... Mutta nyt en voi edes pettää =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän