Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuspula mieheen

Vierailija
12.09.2014 |

Alan olemaan ihan vainoharhainen mieheni suhteen, olen aivan varma että hän pettää mua. Meidän suhde alkoi niin, että hän vaan randomisti lähestyi mua facessa, koska oli ihastunut mun profiilikuvaan (oli siis yhteisten tuttujen kautta bongannut mut), sovittiin treffit ja koska mä olin juuri eronnut pitkästä suhteesta niin itsekin etsisin vaan hauskanpitoa. Joten kun tavattiin ja mies melkein heti ehdotti että joko lähetään panemaan, ajattelin vaan että tämähän mies tietää mitä haluaa. Seksi oli aivan mahtavaa jo heti ekalla kerralla.

No me jatkettiin tapailua ja yhtäkkiä olimmekin jo parisuhteessa, jossa kaikki oli ihanaa. Nyt ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja arki on todella rajusti tullut elämäämme, mä edelleen rakastan miestäni ja haluan häntä päivittäin, mutta hän on jo pidemmän aikaa torjunut mut. Tuntuu että hän viettää kaiken aikansa tietokoneella, ja olenkin miettinyt että iskeekö hän sieltä taas naisia. Seksielämämme on kuihtunut kasaan, tuntuu että mies antaa lähinnä velvollisuudesta mulle enääseksiä. Viime kerta oli ihan kamala, oikein astisin sen että hän ei ollut läsnä, lähinnä vaan odotti että koska mä saan, ja heti perään laukesi. Ei suutelua, ei koskettelua. Voinkohan vielä elvyttää tämän uudelleen vai luovutanko? Miksi rakastan näin kovin vaikka mua kohdellaan kuin paskaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja laitoin kyllä välit, mutta kännykällä ei näy.

Vierailija
2/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tossa mitään syytä milleen luottamuspulalle. Ehkä enemmänkin pulaa on kommunikaatiosta, kannattaa joskus kokeilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lähentyä ja jos ei niin sitten ei. Sinulla itsellesi ne epäilyt on. Ja jos tuollainen etäisyys mitä miehesi tekee, kestää pitempään, niin ei kai siinä muuta kuin omat tiet.

Onko teillä ollut tähän asti luottamus?

Oletko sinä jotenkin miehessäsi roikkuva? Ihan kuin peilaisit miehesi tekemisten kautta elämääsi.

Mitä sinusta on elämässä tärkeää? Teetkö sinä niitä asioita joista pidät ja joita arvostat?

Ehkä voist keskittyä oman itsetuntosi nostamiseen ja kakkosena tuohon miehesi nettitoimintaan.

Rupea pnnistelemaan oman hyvinvointisi eteen. Se ei ole miehesi tekemisistä kiinni. Toki silloin on, jos ei voi luottaa. Sellainen epäluottamus kuluttaa.

Luotettavia miehiä on.