Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö minua hulluna, kun uskon Zeukseen, Osirikseen ja Odiniin?

Vierailija
12.09.2014 |

Uskon että Zeus, Osiris ja Odin ovat kaikki olemassa ja vaikuttavat maailmaan joka hetki. Pidättekö minua hulluna? Jos pidätte, miten todistatte, ettei heitä ole?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan se ja sama oletko varttihullu, vai et. Itse uskon menninkäisiin, sauna-, talli-, puutarha- ja metsätonttuihin, sekä keijukaisiin ja maahisiin.

Vierailija
2/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Teräsmies on olemassa. Onhan hänestä tehty monta elokuvaakin, ja sarjakuvia. Eikö ne ole todisteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hulluna. Enhän pidä hulluna heitäkään, jotka uskovat kristinuskon tai islamin ym. Jumalaan. Olen vuosien varrella oppinut ymmärtämään, että tietyllä ihmistyypillä on tarve uskoon jostain ylemmästä ulkopuolisesta jumaluudesta.

Vierailija
4/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkien keskuudessa nykyajan peruskristitty olisi ollut ihan täyshullu :D

Vierailija
5/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kristitty selittää että mitä on tapahtunut niiden "sieluille" jotka ovat uskoneet toisiin jumaliin, kuoleman jälkeen.

Vierailija
6/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on olemassa.

Vierailija
7/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavattaisiin kasvikkain ja alkaisit selittämään Zeuksesta, luultavasti pitäisin sinua hulluna. Mitään järjellistä syytä tähän tunteeseen en keksi, kai se Zeuksen olemassaolo on yhtä todennäköistä kuin muidenkin Jumalien.

Vierailija
8/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulle ei ole tärkeää minkä nimen ja millaiset kasvot annat elämäsi perusarvoille. Olennaista sen sijaan on, mitä niistä uskot, ja miten toteutat sitä uskoa käytännön elämässä.

Vierailija
9/17 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 02:45"]Joulupukki on olemassa.
[/quote]
Totta kai on, olen itse nähnyt.

Vierailija
10/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisuus korreloi matalan älykkyyden kanssa, ei hulluuden. Ihmeiden ja ennusmerkkien näkeminen sekä henkiolentojen kanssa jutteleminen sensijaan liittyy hulluuteen eli kliiniseen psykoosiin.

Vierailija
11/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskonnollinen enkä uskossa, mutta aikoinaan rippikoulussa tästä puhuttiin ja teologi selitteli, että "ennen jeesusta kuolleille käydään saarnaamassa parannusta ja heille annetaan täten tilaisuus vaihtaa oikeaan uskoon". Tästähän ei mitään näyttöä ole, vaan selitys on keksitty nimenomaan tuon loogisen ongelman paikkaamiseksi.

Vierailija
12/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muutenkin uskovaiset on mun silmissäni mielisairaita tai vähintäänkin vähä-älyisiä.

Vierailija
13/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sinua huomionkipeänä erikoisuudentavoittelijana, jolla on ikää alle 20v. On niin mahtavaa olla uniikki lumihiutale ja väittää vaikka Jumalaa neekerinaiseksi, mutta tuo vaihe menee ohi iän myötä. Ellet sitten jo polttele pilveä ja ole yhtä maailmankauikkeuden kanssa, kun käynnit psyk. hoitajalla ovat jääneet välistä.

Komppaan yhtätoista

Vierailija
14/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeys ei ole sama asia kuin hulluus.

Vierailija
15/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:38"]Uskonnollisuus korreloi matalan älykkyyden kanssa, ei hulluuden. Ihmeiden ja ennusmerkkien näkeminen sekä henkiolentojen kanssa jutteleminen sensijaan liittyy hulluuteen eli kliiniseen psykoosiin.
[/quote]
Kommenttisi tihkuu ylimielisyyttä, ja uskoa omaan ylivertaiseen älykkyyteen.
Voi pupu! Virtuaalihalaus Sinulle <3

Vierailija
16/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tyhmänä kyllä koska mun Jumala teki sun jumalat.

Vierailija
17/17 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskovaiset ovat tyhmiä/pelkäävät todellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän