Vaihtarit! Onko Amerikassa nuoretkin konservatiivisia ja tekopyhiä?
Kommentit (14)
Kaikki tämän maalaiset antava minulle tussua
Täällä on yli 300 miljoonaa ihmistä, eiköhän löydy ihan joka lähtöön...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:30"]
Oivoi kun joillain on kuluneet käsitykset Jenkeistä.. Lähtekää käymään niin näette miten mahtava maa se on..
[/quote]
Mitä mahtavaa siinä maassa muka on? Romahtanut talous, rahat jotka syydetään sotimiseen, surkea terveydenhuolto, surkea koulusysteemi jossa kaikilla ei mahdollisuutta kouluttautua edes lukioon asti, ylitäydet vankilat ja urpo kriminaalipolitiikka?
Sama kun kysyisit onko kaikki eurooppalaiset Turkista Islantiin samanlaisia
On. Amerikkalaiset ovat kaikki ihan samanlaisia. Ilman yhtään poikkeusta, juurikin konservatiivisia ja tekopyhiä.
No ei tietenkään ole kaikki samanlaisia - mutta vaihto-oppilaana ei voi silti ruveta kaveeraamaan sellaisten ihmisten kanssa joita ne perhene vanhemmat eivät hyväksy. Se oli itselleni aikanaan se suurin ongelma sosiaalisesti.
Olin vaihtarina pienessä ahdamielisessä kylässä, mutta kyllä sielläkin oli kaikenlaisia "toisinajattelijoita"
Ihmiset on ulospäin "konservatiivisempia" kuin Suomessa, mutta kyllä jokainen on innostunut kun olen kertonut että Suomen TV:ssä näytetään niitä sukupuolielimiäkin muuten kuin k-18 -leffoissa. Taitaa olla lähinnä tuollainen kulttuurijuttu, tai sitten pitää olla varoivainen kun täältä kyllä niitä punaniskarepublikaaneja löytyy.
Varmaan riippuu osavaltiosta. Itse olen asunut Kaliforniassa ja ihmiset oli ihan mahtavia. Ei mitään jeesustelijoita ja tosi hauskaa seuraa. Kohteliaita, huumorintajuisia.. Ah, sinne takaisin :)
Onko muka kaikki Amerikassa asuvat tekopyhiä ja konservatiivisia? Kannattaa käydä tai asua maassa jonkin aikaa niin tietää mistä puhuu.
Vaihtelee. Ero Nykin ja Texasin välillä on kuin yö ja päivä.
Tyhmä kysymys. Suomestakin noita löytyy ja kyllä sieltäkin. Mutta suurimmaksi osaksi siellä ollaan ihan "normaaleja" ja ihmiset on upeita.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:18"]
Vaihtelee. Ero Nykin ja Texasin välillä on kuin yö ja päivä.
[/quote]
Joo tääl on KAIKKI punaniskoja. T: Houston
Oivoi kun joillain on kuluneet käsitykset Jenkeistä.. Lähtekää käymään niin näette miten mahtava maa se on..
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:08"]
No ei tietenkään ole kaikki samanlaisia - mutta vaihto-oppilaana ei voi silti ruveta kaveeraamaan sellaisten ihmisten kanssa joita ne perhene vanhemmat eivät hyväksy. Se oli itselleni aikanaan se suurin ongelma sosiaalisesti.
Olin vaihtarina pienessä ahdamielisessä kylässä, mutta kyllä sielläkin oli kaikenlaisia "toisinajattelijoita"
[/quote] Ei mekaan olisi katsottu suu kiinni suopeasti jos olisit vaihtarina ruvennut jotain riffraffia tuomaan meille. Eika olla edes tekopyhia, konservatiivisia republikaaneja.
Onko suomalaisen sivistyksen ja edistyksellisyyden merkki paljaat sukupuolielimet TVssa?