Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotias ja elämän mielekkyys hukassa :(

Vierailija
11.09.2014 |

Olen kahden lapsen yh, työvuosia takana duunarin ammatissa 11. Aloitin opinnot äskettäin yliopistossa, mutta tuntuu että onko tässä mitään mieltä. Olen vanha kääkkä kun valmistun teologiksi. Tuntuu että elämä on eletty ja ohi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:14"]

Olen kahden lapsen yh, työvuosia takana duunarin ammatissa 11. Aloitin opinnot äskettäin yliopistossa, mutta tuntuu että onko tässä mitään mieltä. Olen vanha kääkkä kun valmistun teologiksi. Tuntuu että elämä on eletty ja ohi.

[/quote]

Tee nyt vain apinan raivolla ja jossain vaiheessa tajuat että kyllä kannatti! tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs ikäsenä olet ajatellut kuolla, jos elämä on ohi kun valmistut? Eläkeikääkin ollaan just nostamassa...

Mä oon 36 ja ajattelin elää vielä nelisenkymmentä vuotta täyttä elämää ja ehkä 10-20 kituutella siihen päälle. Tähän mennessä olen ehtinyt tehdä nämä "pakolliset" ja itsestäänselvyydet", eli perusopinnot ja perhe. Nyt ajattelin tehdä jotain, mikä itseäni kiinnostaa. Valmistunen uuteen ammattiin vuoden päästä ja lapsetkin jo huolehtii itsestään.

Elämähän on täynnä mahdollisuuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja välillä ihan sama fiilis, että elämä on eletty ja ohi. Ihan hullua, koska kun oikein ajattelee, niin eihän me olla edes puolessa välissä vielä. Juuri eräänä päivänä mietin, että miksi niin usein ajatellaan, että elämä = 0-30v, sitten on vanha ja se on ohi. Eihän sen niin pitäisi olla, että vain ne nuoruusvuodet on muka vain sitä oikeaa ja kunnon elämää. Siltä se vain välillä tuntuu...

Vierailija
4/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä ole vain sitä suorittamista, ammatin hankintaa ja työn tekoa. Tee asioita mistä nautit ja unohda tuollaiset turhat pinnallisuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi