Voi että kun on ikävä yhtä tyyppiä :(
Sielunkumppani taisi olla kun jäi niin kaihertamaan...
Kommentit (15)
Tuskinpa. Ei tällä palstalla miehet pyöri...
Jos se olis sun sielunkumppani, olisi se siellä sun kanssa.
Ei se tiedä mun ajatuksista mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:30"]
Ei se tiedä mun ajatuksista mitään.
[/quote]
Sitten voit kertoa rauhassa vähän teidän tarinaanne. Miksi ei tullut mitään? Ja mistä huomaa että toinen on oikein sielunkumppani?
Sielunkumppanin tietää. koko huoneessa ei huomaa muita sillon.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:27"]
Tuskinpa. Ei tällä palstalla miehet pyöri...
[/quote]
Minä pyörin ja munat löytyy.
Mullakin on. Se oli mun sielunkumppani 11 vuotta. Sitten tuli "hermoromahdus" tai mikä lie loppuunpalaminen, koko mies meni sekaisin ja lähti pois. Oli mustasukkainen eikä voinut luottaa. Olen ihan rikki. Rakastan häntä niin kovasti. Erosta kuukausi. Ensi viikolla 9-vuotishääpäivä...
Heteromiesten sielunkumppanit ei ole naisia. Naiset on vaan niin säälittäviä et ne käyttää kaikki selitykset mitkä voi ruikuttaessaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Entäs jos se toinen ei tunnekaan samoin?
Mulla kans :( miehelle tais olla ihan vaan perus yhden yön juttu. Mutta sunnuntaista asti ollut ihan kauhee olo kun niin ikävä. Ehkä se on tää 39 kuume vaan. Tosin tuohon mieheen olin jo retkahtanut nelisen vuotta sitten ja nyt kun nähtiin sattumalta niin taas vei jalat alta :(
Lohdutuksen sananen tässä: yli 7 miljardia. Voi olla hyvinkin paljon mahdollista, jotta löytyy useita.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Entäs jos se toinen ei tunnekaan samoin?
[/quote]
Kyllä senkin tietää ja huomaa jos toinen tuntee samoin...
Kerro tarkemmin. saatan olla minä.