Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko sinä tällaista miestä? Kaamea treffikokemus

Vierailija
11.09.2014 |

Tässä olisi yksi treffikokemus, kerro tapailisitko sinä näin käyttäytyvää miestä:

Tapasin netissä mukavan kuuloisen miehen ja mies halusi viedä minut ravintolaan syömään. Suostuin. Mies oli vastassa hymyillen ja "puku" päällä ruusun kera. Ajattelin että onpa ihanaa ja harvinaista! ekat treffit sujuivat hyvin, mutta toiset treffit olivatkin erilaiset. Meillä oli seuraavat treffit miehen kotona ja mies lupasi kokata jotain hyvää. Tällä kertaa mies oli vastassa arkisisssa vaatteissa ja hajusta päättelin että mies teki kaali-sipuliruokaa. Olen allerginen kaalille ja mies tiesi tästä, mutta oli vain unohtanut asian kun suunnitteli meille niin paljon "kivaa yhteistä tekemistä". Asunto oli täynnä vanhoja romuja ja seinällä näkyi Paris Hilton juliste, itse en ymmärrä parisin fanittajia kovinkaan hyvin. Sohvalla istuessa mies kävi yhtäkkiä kiinni mitään sanomatta ja repi kovakouraisesti pitkillä kynsillään kroppaani, sanoi että hänen exä kuulemma tykkäsi siitä kun tuli jäljet näkyviin ja ihmetteli suu auki eivätkö kaikki naiset tykkääkään tällaisestä että hän kyllää tykkää bondagesta ja sanoi muita seksitermejä joita en ymmärtänyt. Sen jälkeen mies halusi istuutua syliini ja myöhemmin kotona huomasin että uusiin farkkuihini oli tarttunut paskan haju. Mies kertoi että harrasti juuri kimppakivaa pari viikkoa sitten bi-ystäviensä kanssa, vaikka kuvittelin että mies tapailee vain minua. Mies sanoi olevansa avoinmielinen sinkku ilman "kahleita". Mies sanoi että harrasti juuri viime yönä niin rajua seksiä että nyt muna on lörppö vain ja että minun pitäisi huulilla pussata hänen munaansa jotta hänen halut heräisivät taas. Kuten arvata saattaa niin kolmansia treffejä ei tullut!

Kommentit (19)

1/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huh!

Vierailija
2/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:58"]

Ei ole vaikea uskoa ettei tämmöisiä muka olisi, kyllä on kun kohdalle osuu.

Tapailin kerran sivistyneen oloista aketeemista miestä jonka kaikki aika muka meni "opiskeluun ja työntekoon". Valitettavasti uskoin tämän. Vasta suhteen loppupuolella löysin miehen nimimerkillä (ja iän perusteella) googlesta miehen "salaisen" seksiseuranhakuprofiilin jossa miehestä oli alastonkuva, vain pää oli peitetty. Vertasin miehen omaa kuvaa hyvin tarkasti tähän toiseen kuvaan ja kropan muodot (myös kädet+jalat) täsmäsivät joten se oli hän 100% varmuudella. Seksinhakusivusto oli tarkoitettu sekä varatuille pariskunnille että myös sinkuille. Näin myös miehen kaverit, hänellä oli kavereina pariskuntia. En sitten tiedä harrastiko seksiä pariskuntien naisten kanssa, vai paniko samalla myös pariskunnan miestä. Kun löysin tämän profiilin niin mies ei koskaan kommentoinut asiaa mitenkään, aloitti mykkäkoulun. Ja pari viikkoa tämän jälkeen mies poisti seksinhakuprofiilinsa/teki uuden.

[/quote]

Alastonsuomessa on tällaisia tyyppejä.

Itse ajattelen, että on surullista, kun jotkut eivät voi tuoda esille seksimieltymyksiään kumppaneilleen.

En siis pidä tätä miestä omituisena, koska olen itse alastonsuomessa ja olen lukenut kaikenlaisista mieltymyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän yksien treffien jälkeen ole sitoutunut vain yhteen, et voi silloin omistaa miestä.

Vierailija
4/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Jatkoon!

Vierailija
5/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailis. Ei kuulosta ihan normaalilta.

Vierailija
6/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että tämän kirjoitti joku 15-vuotias.

Vierailija
7/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari:D Tämä on ihan pohjanoteeraus näistä kaikista av:n "kamalimmat nettitreffit" -kertomuksista.

Vierailija
8/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka Porvoossa parissa viikossa paskan haju hälvene?

Vierailija
9/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä siihen totut.

Vierailija
10/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutitko miehen pyynnön, harrastitteko seksiä? Jos kyllä, niin miksi??:D

Hyi saakeli mikä sika, ite olisin lähtenyt vetämään.

Vierailija
11/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kyllä aikuinen nainen näkee jo ekoilla treffeillä millainen mies on, ei se puku ja ruusu niin suurta huomiota vie.

Vierailija
12/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :DD Miksi se mies halusi välttämättä istua sun sylissä? :DD

Vierailija
13/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hemmetin huono ja väsynyt provo tämäkin, mutta kerro kuitenkin, mitä tarkoittaa "puku"?

Vierailija
14/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ollut epäkohtelias ja lähtenyt liian aikaisin.

Vierailija
15/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein avoinmielinen :D

Vierailija
16/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii, kun ylilauta-jonnet on löytäneet palstan... Tämäkin tarina olisi voinut olla uskottava ja hauska aikuisen naisen kirjoittamana. Jonnet ei vaan osaa...

Vierailija
17/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin ehtinyt aloittaa ihan seurustelunkin miehen kanssa joka osoittautui seksiaddiktiksi. Tämä tarkoitti kaikkea muuta kuin parisuhdeseksiä. Oli ollut kimpassa useampi mies + miehen äidin ikäinen nainen, jossain epämääräisessä meiningissä missä piti panna miestä ensin eteisessä jonka jälkeen nainen odotti jossain ja sai panna tätä, jonkun nettijäbän kanssa kerrostalon verkkokellarissa katselivat jäbän tyttöystävän nakukuvia ja runkkailivat yhdessä, oli pannut miestä maksusta ja muuta kivaa. Fantasioi että hän olisi avuton pikkulapsi jota äiti tai isosisko käyttäisi hyväkseen. Ja oli ihan täysin normaali opiskelijapoika kunnes jäi kiinni pettämisestä ja koko kauheus levähti silmieni eteen. Kaverit joita on paljon pitävät ihan normaalina ihmisenä. Tämäkin helmi pyörii siellä nettitreffimarkkinoilla edelleen. Että voi olla provo tai sitten ei.

Vierailija
18/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:43"]

No minä olin ehtinyt aloittaa ihan seurustelunkin miehen kanssa joka osoittautui seksiaddiktiksi. Tämä tarkoitti kaikkea muuta kuin parisuhdeseksiä. Oli ollut kimpassa useampi mies + miehen äidin ikäinen nainen, jossain epämääräisessä meiningissä missä piti panna miestä ensin eteisessä jonka jälkeen nainen odotti jossain ja sai panna tätä, jonkun nettijäbän kanssa kerrostalon verkkokellarissa katselivat jäbän tyttöystävän nakukuvia ja runkkailivat yhdessä, oli pannut miestä maksusta ja muuta kivaa. Fantasioi että hän olisi avuton pikkulapsi jota äiti tai isosisko käyttäisi hyväkseen. Ja oli ihan täysin normaali opiskelijapoika kunnes jäi kiinni pettämisestä ja koko kauheus levähti silmieni eteen. Kaverit joita on paljon pitävät ihan normaalina ihmisenä. Tämäkin helmi pyörii siellä nettitreffimarkkinoilla edelleen. Että voi olla provo tai sitten ei.

[/quote]

Mitkä on miehen nimikirjaimet?

Vierailija
19/19 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea uskoa ettei tämmöisiä muka olisi, kyllä on kun kohdalle osuu.

Tapailin kerran sivistyneen oloista aketeemista miestä jonka kaikki aika muka meni "opiskeluun ja työntekoon". Valitettavasti uskoin tämän. Vasta suhteen loppupuolella löysin miehen nimimerkillä (ja iän perusteella) googlesta miehen "salaisen" seksiseuranhakuprofiilin jossa miehestä oli alastonkuva, vain pää oli peitetty. Vertasin miehen omaa kuvaa hyvin tarkasti tähän toiseen kuvaan ja kropan muodot (myös kädet+jalat) täsmäsivät joten se oli hän 100% varmuudella. Seksinhakusivusto oli tarkoitettu sekä varatuille pariskunnille että myös sinkuille. Näin myös miehen kaverit, hänellä oli kavereina pariskuntia. En sitten tiedä harrastiko seksiä pariskuntien naisten kanssa, vai paniko samalla myös pariskunnan miestä. Kun löysin tämän profiilin niin mies ei koskaan kommentoinut asiaa mitenkään, aloitti mykkäkoulun. Ja pari viikkoa tämän jälkeen mies poisti seksinhakuprofiilinsa/teki uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi