Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9/11 muutti maailmaa, PASKAT

Vierailija
11.09.2014 |

Mitä sinä teit, kun WTC tornit tuhoutuivat? Minä olin töissä ja kuuntelin asiaa radiosta, suljin radion. Miksi tätä tapahtumaa pidetään maailmanlaajuisesti merkittävänä päivänä? Se on sitä ehkä USAlaisille; tajusivat vihdoin, ettei terroristit olekaan satuhahmoja. Viattomia ihmisiä surmattiin, mutta niin surmataan päivittäin pitkin maailmaa. Paljon järkyttävämpiäkin asioita tapahtuu! Minua ärsytti se tapa, millä USAlaiset lehdet itkivät sääliä muulta maailmalta. Anteeksi nyt vain, mutta meillä on omiakin asioita mietittävänä. Entäs Japanin maanjäristys ja hyökyaallot? Tuliko mantereen vastapuolelta osanottoja? Eipä tullut. "That's what you get for messing with our precious Pearl Harbour!" oli erään nettipalstan kommentti asiaan. Kun USAssa tapahtuu jotain, koko maailman pitää polvistua rukoilemaan heidän puolestaan. Kun muualla tapahtuu jotain, nauravat päälle. Oh well, karma is a bitch they say.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on vähän sama juttu, kuin sillon 2004 tsunamissa suomalaiset itki ja kauhisteli niitä 200 suomalaisuhria, samaan aikaan kumminkin paikallisia kuoli yli 200 000...

Vierailija
22/24 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska amerikkalaisten pierutkin ovat tärkeämpiä kuin yhdenkään aasialaisen henki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin suurimmalta osalta on loppunut jenkkien ihailu ja alettu ymmärtää asioiden oikea laita, hyvä!

Vierailija
24/24 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:23"]

Mitä sinä teit, kun WTC tornit tuhoutuivat? Minä olin töissä ja kuuntelin asiaa radiosta, suljin radion. Miksi tätä tapahtumaa pidetään maailmanlaajuisesti merkittävänä päivänä? Se on sitä ehkä USAlaisille; tajusivat vihdoin, ettei terroristit olekaan satuhahmoja. Viattomia ihmisiä surmattiin, mutta niin surmataan päivittäin pitkin maailmaa. Paljon järkyttävämpiäkin asioita tapahtuu! Minua ärsytti se tapa, millä USAlaiset lehdet itkivät sääliä muulta maailmalta. Anteeksi nyt vain, mutta meillä on omiakin asioita mietittävänä. Entäs Japanin maanjäristys ja hyökyaallot? Tuliko mantereen vastapuolelta osanottoja? Eipä tullut. "That's what you get for messing with our precious Pearl Harbour!" oli erään nettipalstan kommentti asiaan. Kun USAssa tapahtuu jotain, koko maailman pitää polvistua rukoilemaan heidän puolestaan. Kun muualla tapahtuu jotain, nauravat päälle. Oh well, karma is a bitch they say.

[/quote] Saalittavan vahan tiedat asioista. Jokainen maailman katastroofi uutisoidaan USAssa ja rahaa kerataan. USAlaiset antavat hyvantekevaisyyteen rahaa eniten maailmassa siina kun suomalainen ei paasta edes euroakaan napeistaan oman lastensairaalan rakentamiseksi. Nyt on jo kolme amerikkalaista laakaria sairastunut ebolaan kun ovat siella olleet auttamassa paikallisia, kuinka monta suomalaista laakaria on asialla?

Stupis is as stupid does, etsi vahan luotettavampia palstoja luettavaksi.