Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei uskovat jotenkin käsittävät AINA etä uskovat yrittävät käännyttää heitä jonkin kirkon tai lahkon jäseneksi!!! kuten Luistelutapauksessa!

faaraolihapulla
18.08.2021 |

https://www.is.fi/urheilu/art-2000008191321.html?fbclid=IwAR3jxzpWwqfjg…

uskovaine n yleensä kyllä Jeesustelee, mutta ei yritä käännyttää ketään minkään kirkkokunnan jäseneksi, vaan mainostaa Jeesusta, kerran olen itse uskovaisena vain kokenut, että adventistit yrittivät käännyttää minua "oikeaan kirkkokuntaansa" sivulauseessa.

mutta ateistivinkulat jotenkin aivoisssaan pieraisee asian kieroon ja alkavat ajatella, että heitä yritetään viedä "himouskovien lahkoon"

en tajua mikä tässä on niin vaikeaa? sano mitä tahansa niiin jos olet helluntalainen niin "olet aina hellari, lahkolainen, huijari," jne

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateisti ajattelee suurimman osan ajastaaan kikkelillään, sen takia

Vierailija
2/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonit, Jehovan Todistajat ja helluntailaiset yrittävät aina nimenomaan siihen omaan juttuunsa käännyttää.

Tällaista ennestään jo Jeesukseen uskovaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mormonit ja jehkut kyllä mutten ole kokenut vastaavaa hellareilta, en ole koskaan leipäkirkossakaan kuulut että puhuttas helluntalaisuuteen kääntymisestä, sehän olisi irvokasta. Usein joku vielä sanoo erikseen saarnassaan että tässä ei kukaan yritä käännyttää sinua helluntalaisuuteen vaan Jeesuksen uskoon

Vierailija
4/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainostat sitä jeesustasi, niin se on käännyttämistä, varsinkin kun puhutaan lapsista jotka ovat vähän hankalassa asemassa tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
5/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonit ja jehovat eivät ole kristittyjä.

Vierailija
6/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskovaiset yrittää käännyttää. En ole koskaan tavannut mihinkään uskontokuntaan kuuluvaa, joka ei olisi yrittänyt käännyttää, poislukien tapakristityt. Kyllästynyt ateisti

Vierailija
7/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin että yritti "käännyttää" uskoon, ei helluntailaisuuteen.

Uskon voi antaa vain Jumala, ihminen voi toki kertoa uskosta, muttei voi käännyttää toista.

Vierailija
8/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko sitä jeesusta on tuputtaa? Kyllä ne jotka sitä elämäänsä kaipaavat löytävät sen ihan itse.

Vierailija
9/9 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat näyttävät tässäkin ketjussa mitä porukkaa ovat. Teette vaan käytöksellänne lisää ateisteja.