Syy miksi jätin "hyvän miehen" oliettä ex ei hyväksynyt minun olevan iltavirkku ja koetti "opettaa" minut ilta-uniseksi
Ex siis meni sänkyyn klo 20.00 ja heräsi 6.00, sama oliko työpäivä vai ei. Illalla rutisi minut viereensä ja sitten kiukutteli kun katsoin kännykkää tai vain pyörin kun ei tullut uni. Menin, kun en jaksanut sitä marinaa että mikä parisuhde tämä on kun ei saa edes nukahtaa vaimon (avovaimon) kainaloon!
Ja aamulla keitti kahviaan semmoiselle kolinalla, että heräsin siihen. Aloin jossain vaiheessa epäillä että kolistelee tahallaan.
Kommentit (26)
Meillä kävi toisinpäin. Enpä aamuvirkkuna saanut rauhassa illalla nukahtaa. Mies aloitti musisoinnin eri vehkeillä, eikä se haitannut häntä yhtään. Kesti yli puolen yön ja minun herääminen tapahtui työni vuoksi ennen klo 5.
No hirveän aikasin meni nukkumaan. Herään kuudelta, mutta nukkumaan menen noin klo 23. Miten hän noin paljon tarvitsi unta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein kymmenen tunnin unoset tarvi tämän mieswihaprovon päähenkilö 🤣.
Kyllä mäkin nukun luonnostaan 9-10h jos vaan ehdin.
Siis miten riittää unta noin pitkään? Epäilisin olevani kipeä, jos 10 tuntia nukuttaisi.
Mun mielestä on ihanaa, että meillä on miehen kanssa eri rytmit. Tosin eroa ei ole kuin pari-kolme tuntia, minä menen nukkumaan vähän myöhemmin. Minä saan illalla touhuta yksinäni, mies aamulla. Osataan olla sen verran hiljaa, ettei toinen herää.
Eksä valitti siitä, etten herännyt tarpeeksi aikaisin, koska sitten hänkin nukkui pidempään. Sorry, en ole vastuussa aikuisen heräämisestä. Nykyinen pääsee sängystä ylös ilman apuakin.
Kriteerilista kumppanille sen ku paisuu.
Niin. Sanoisin, että jos edes meinaa jommallekummalle olla joku ongelma siinä, että toinen nukkuu ja valvoo tasan silloin kun huvittaa, niin silloin on aivan liian kontrolloiva parisuhteeseen normaalin ihmisen kanssa. Silloin kannattaa etsiä toinen sellainen, joka haluaa elää suunnilleen nippusiteillä puolisoonsa kiinnitettynä koko elämänsä. Tai olla yksin. Normaalit ihmiset elävät omaa elämäänsä omaan tahtiinsa myös parisuhteessa.