Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kuulla rokotevapailta part 2. Suostutteko ottamaan vastaan koronarokotetun verta, jos esim. onnettomuuden takia on tarve?

Vierailija
18.08.2021 |

Kiitos fiksuista vastauksista ja harmi että joku mollaa siinä ketjussa.

Mutta entäs tää verensiirto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän saa sinut kuvittelemaan, että kulkutautimyönteiselle alettaisiin erikseen etsimään verta, joka on toiselta kulkutautimyönteiseltä peräisin?

Jos ei kelpaa se veri, mitä tarjotaan, älä ota. Ei kiinnosta tasan tippaakaan mitä tapahtuu kulkutautimyönteiselle, jos kieltäytyy, koska valinta on sitten ihan oma, jos käy huonosti. 

Vierailija
2/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoitotahto, jossa olen kieltänyt elvytyksen, verensiirrot ja elinsiirrot. Oli jo kyllä ennen koronaa. Tiedän etten oppisi elämään vakavasti vammautuneena, olen nähnyt sellaista liian läheltä. Mieluummin kuolen.

Mutta jos näin ei olisi ja haluaisin jatkaa elämää mahdollisesta vammasta huolimatta, niin tottakai kelpuuttaisin rokotetun verta. Miten tämä liittyy edes rokotuksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samille kävi huonosti kuukausi rokotteen jälkeen, äiti kertoo miten kävi 😢

Vierailija
4/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei sellaista tilannetta tulisi vastaan seuraavan 2 vuoden aikana, ennen kuin rokotteen pitkäaikaisvaikutukset ja piikkiproteiinien pysyvyys kehossa on selvitetty. Jos ennen sitä tulisi hengenlähtö lähelle, niin vaikea siinä tilanteessa on alkaa nirsoilemaan. Mieluiten kyllä välttäisin (kuten mieluiten myös välttäisin tilanteet, missä saattaisin tarvita toisen henkilön verta). 

Vierailija
5/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samille kävi huonosti kuukausi rokotteen jälkeen, äiti kertoo miten kävi 😢

Toivottavasti äiti saa apua suruunsa. Muiden syyttäminen ei tuo Samia takaisin.

Vierailija
6/6 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ottais kenenkään verta jos sais valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan