Onko täällä ketään, joka on ottanut tänään koronarokotteen? Miten meni?
Minä kävin tänään. Tuntui enemmän kuin ensimmäinen rokotus.
Kommentit (12)
No miten se nyt menee? Pistetään piikki käteen ja sillä hyvä. Aikuiset ihmiset, kyllä kehtaattekin.
Vierailija kirjoitti:
No miten se nyt menee? Pistetään piikki käteen ja sillä hyvä. Aikuiset ihmiset, kyllä kehtaattekin.
Miten itse kehtaat? "Aikuinen".
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti? Saahan sitä kysellä kuulumisia rokotuksesta. Onhan siellä saattanut joku vaikka tehdä jotain hassua, mistä voi kirjoittaa tänne.
Kävin tänään. Jouduin jonottamaan puolisen tuntia rokotuskontin ulkopuolella +33 asteessa eikä mitään varjoakaan ollut. Ensimmäisen annoksen sain. Neljän viikon päästä toka.
Eilen otin sen toisen annoksen. Ensimmäisestä oli käsivarsi arka päivän. Tästä toisesta ei tullut edes pistoskohta kipeäksi.
Kuulen nyt keskustelut, kun naapurit soittaa puheluita. Kiusallista.
Kävin eilen ottamassa toisen rokotteen. Ensimmäisestä tuli pistoskohdan kuumottelua, kipua sekä valtaisaa pahoinvointisuutta. Nyt tästä toisesta oireina pistoskohdan kipu, onneksi mulla vp - sen verran kipeä, ettei töistä olisi tullut mitään - ja huonovointisuutta. Normiotosta siis.
Olin tänään toisessa rokotuksessa, ja olen jotenkin oudosti alkanut haistamaan kielelläni. Kun livon huulia tms., niin haistan sitä kautta mitä ympäristössä on.
AAAIAIAIAIAIAIAIIAAAIIIII POLTTAAAAAA!!!! POLTTAAAAA!!!!! MUN KÄSI PALAAAAAAA!!!!!!!!