Naisparisuhde, toinen ei anna
Pitkä liitto, uranaiset, ikäero suhteellisen iso. Nytkö se alkaa näkymään ettei enää seksipuuhat kiinnosta. Yllätys-yllätys, minä se nuorempi, 40v. Nainen parhaassa iässä.
Arkielämä kunnossa, emme riitele, kunnioitetaan toisiamme, meillä on hauskaa ja ollaan paljon yhdessä.
En ole enää pitkään aikaan tuntenut että minua halutaan, häntä kyllä huomioin ja tarjoan läheisyyttä jne. Enimmäkseen hän vaan pelleilee, puhuu töistä tai lapsen koulupäivästä mutta ei mene SIIHEN tunnelmaan ei sitten ollenkaan. Romantiikasta on asia kaukana.. Ja juuri sitä mä kaipaisin kovasti. Ollaan puhuttu myös asiasta mut sit kuitenkaan mikään ei muutu. Seksiä on ehkä n kerran kk. Se ei vaaan riitä!
Olen jopa ajatellut hankkia rakastajattaren (ilman lupaa), janoan seksiä, erotiikkaa, romantiikkaa ja sitä tunnetta että mua oikeasti halutaan. Toisaalta en missään nimessä halua satuttaa mun rakasta vaimoani.
Jotenkin tuntuu niin kinkkiseltä.. itse ei halua eikä anna mut toiselle ei myöskään voi minua antaa.. vain seksin merkeissä. En tiedä kauan näin jaksan, ehkä täytyy tämä versio nostaa pöydälle jossain vaiheessa, josko saisi sen luvan. Tuskin onnistuu.. Onhan tää niin surullista. En edes tiedä kaipaanko neuvoja, halusin vaan jakaa tän jollekkin..
Homoilla sama ongelma siis?